خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


وزیر راه و شهرسازی:

5000 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکاریم
 ساختار راه‌آهن عوض می‌شود
تهران با تکمیل آزادراه آبیک ــ چرم‌شهر نفس خواهد کشید
ایرنا- در سفر فرانسه با سازندگان هواپیما به صورت مستقیم وارد مذاکره شدیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر 5 هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داریم، گفت: در راستای توسعه قطارهای حومه‌ای باید ساختار راه‌آهن کاملا عوض شود و در این باره برنامه مشخص داریم.به گزارش فارس،‌عباس آخوندی در مراسم آغاز رسمی عملیات احداث آزادراه جنوبی تهران از آبیک تا چرم‌شهر بیان کرد:

استان تهران متاسفانه رشد فوق‌العاده و زیادی دارد، در منطقه تهران بزرگ 12 میلیون نفر زندگی می‌کنند و این رشد ادامه دارد.وی ادامه داد: این رشد سریع به تهران تحمیل شده است و قطعاً بر اساس برنامه نبوده است. آخوندی اضافه کرد: از بزرگ‌ترین مشکلات منطقه تهران نبود شبکه حمل و نقل است و اتلاف وقت، آلودگی زیست محیطی و امنیتی انجامیده است. وزیر راه و شهرسازی گفت: ورود و خروج به تهران روزانه بیش از 1.5 میلیون نفر است و این جمعیت اغلب توسط جاده جابه‌جا می‌شود. که باید به شبکه ریلی منتقل شود.وزیر راه و شهرسازی گفت: لازم است فقط برای قطارهای حومه‌ای یک شبکه مشخص وجود داشته باشد؛ باید ساختار راه‌آهن ایران کلا عوض شود و قطار حومه‌ای داشته باشیم که در این باره برنامه‌ مشخص داریم.آخوندی ادامه داد: شبکه جاده‌ای استان تهران اهمیت بسزایی دارد؛ 25 درصد تولید ناخالص داخلی در تهران است و چاره‌ای نداریم جز اینکه شبکه حمل و نقلی خود را تکمیل کنیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در مناطق اصفهان و پارس وجود دسترسی‌های شهری به مراکز و شمال کشور لازم است، ضمن آنکه در شرق و غرب کشور هم تردد به سمت مرکز زیاد است. در نتیجه این ترددها بروز گلوگاه ترافیکی برای تهران و کاهش کیفیت زندگی مردم است.وی به آزادراه جنوبی تهران اشاره کرد و گفت‌: این مسیر آزادراهی از چرم‌شهر به ورامین، شریف‌آباد و پردیس متصل می‌شود و بدین ترتیب رینگ کمربندی تهران تکمیل می‌شود و ورود خودروها به تهران کاهش می‌یابد.آخوندی افزود: 213 هزار کیلومتر انواع راه در کشور داریم که کمتر از 50 هزار کیلومتر آن، 75 درصد ترافیک شبکه را پوشش می‌دهد.وی ادامه داد: این شبکه آزادراهی باید به شبکه آزادراهی کشورهای منطقه وصل شود تا موضوع ترانزیت تحقق یابد.وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 2300 کیلومتر آزادراه در حال بهره‌برداری است، گفت: لازم است این رقم در گام اول به 5 هزار و 200 کیلومتر آزادراه برسد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید