خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


وزیر راه و شهرسازی :

هزینه‌های خرید هواپیما از صندوق توسعه ملی پرداخت می شود

وزیر راه و شهرسازی از بازسازی ساختار ایران‌ایر خبر داد و گفت: هزینه‌های خرید هواپیما از صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود.به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی در جمع خبرنگاران در خصوص نتایج سقوط هواپیمای آنتونوف 140 گفت: یک کمیته با حضور مسئولان تشکیل شده و نتایج اطلاعات آن نیز به دست آمده است و برای دریافت اطلاعات دقیق تراز مسئولان این حوزه سوال کنید. وزیر راه و شهرسازی به سفر اخیر خود به فرانسه اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی و دولتی فرانسه مطالعات جامعی درباره ایران داشته‌اند و در این سفر به صورت مستقیم مذاکراتی با تولیدکنندگان هواپیما ‌انجام شد. وی با اشاره به اینکه تجهیز سیستم راداری ایران در پروژه‌های هوایی باید مدیریت کنیم، گفت:

تجهیز این سیستم باعث می‌شود هر ناوگان هوایی با اطمینان بیشتر در آسمان ایران پرواز کند. آخوندی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد برای شرکت‌های هواپیمایی که خواستار نوسازی ناوگان هوایی خود هستند از صندوق توسعه ملی بودجه لازم را دریافت کنند، که در سال گذشته برخی از شرکت‌های هواپیمایی حدود 15 هواپیمای نو را خریداری کردند. وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: صنعت هوا نوردی در حوزه ناوگان نیاز به سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری دارد تا جایگاه خود را ارتقا دهد. آخوندی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر که به عنوان یک صنعت مادر در میان سایر شرکت‌های هواپیمایی قرار دارد در سال‌های گذشته به طور غیر مسئولانه با آن برخورد شده است و این شرکت در وضعیت بسیار سختی قرار گرفته است  وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی بنده، بازسازی ساختاری ایران‌ایر است و باید این صنعت هرچه سریعتر مورد بازنگری قرار گیرید؛ هیچ مخالفتی با خصوصی‌سازی این شرکت ندارم و از آن استقبال می‌کنم.
آخوندی با بیان اینکه متاسفانه هزینه‌های بازنشستگی کارکنان این شرکت برخلاف سایر سازمان‌ها توسط خود ایران ایر پرداخت می‌شود گفت: تحمیل هزینه‌های بسیار به این شرکت باعث زیان‌ده شدن این شرکت شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید