خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد

توسعه مهارت آموزش فنی وحرفه ای برای زنان

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در مراسم نخستین جشنواره ایده های برتر کارآفرینی زنان بر توسعه مهارت آموزش فنی وحرفه ای برای زنان تأکید کرد.
به گزارش پیک مهارت آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دکتر ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در مراسم نخستین جشنواره ایده های برتر کارآفرینی زنان که در محل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، بیان داشت: یکی از دغدغه های دولت توسعه مهارت برای زنان است و به همین سبب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این راستا گامهای ارزشمندی برداشته است.
وی در ادامه بیان داشت: در حالی که نرخ مشارکت اقتصادی زنان در ایران 12.7درصد است این نرخ برای زنان دانش آموخته 30درصد می باشد.   

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: نرخ مشارکت اقتصادی زنان در ایران طی 5 تا 6 سال گذشته حدود یک درصد کاهش یافته است.
دکتر ابوالحسن فیروزآبادی اظهار داشت: نرخ مشارکت اقتصادی زنان در جهان حدود 50 درصد است که این موضوع نشان می دهد باید تلاشهای بیشتری برای حضور زنان در بازار کار ایران صورت گیرد.
وی بیان داشت: کارآفرینی مبتنی بر نوآوری می تواند اقتصاد کشورها را توسعه دهد و اقتصاد روبه رشد مبتنی بر این موضوع است.
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  بیان داشت:  نیروی کار از حوزه های اشتغال خارج خواهد شد که باید به دنبال بازارهای جدید کار برای بکارگیری نیروی انسانی بود.
وی تاکید کرد: زیرساختهای کارآفرینی در ایران نیازمند کار بیشتری است. در تکمیل زنجیره ایده تا فروش محصول نقاط خالی بسیار وجود دارد که باید برای پر کردن این نقاط تلاش بیشتری از سوی دستگاههای مسئول صورت گیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید