خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

صنایع دستی و گردشگری
 ۷۹ درصد فعالان صنایع دستی و گردشگری را زنان تشکیل می‌دهند

عضو هیات مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین با اشاره به حوزه صنعت و هنر، گفت: ۷۹ درصد فعالان صنایع دستی و گردشگری را زنان تشکیل می‌دهند که چالش‌های عظیمی در این بحث وجود دارد و در همایش سال ۹۲ که با موضوع صنایع دستی برگزار شد این چالش‌ها بررسی شد و پژوهشی به انجام رسید.
به گزارش خبرنگار«زنان» ایسنا، فرزانه سلیمانی در نشست انجمن ملی زنان کارآفرین با اشاره به پژوهش انجام شده در این باره اظهار کرد:

حداقل کاری که در این پژوهش انجام شد این بود که مجموعه‌ای طراحی شد و چالش‌های صنایع دستی از منظر جامعه آماری، فعالان حوزه، جامعه مدیران و انعکاس‌های موجود در رسانه‌ها و … بررسی شد.
وی افزود: بر اساس نتایج پژوهش انجام شده از این بررسی ۲۶ عنوان به دست آمد که چهار عنوان اصلی شامل فرهنگ و تفکر به هنرهای اصیل بخصوص صنایع دستی و حمایت و پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و آموزش و تولید مهم‌ترین عنوان‌ها بودند.
سلیمانی با بیان اینکه باید بررسی شود در بحث توسعه صنایع دستی که زبان فرهنگ جامعه است چه کاری باید انجام داد، گفت: وقتی تفکر و روحیه توسعه صنایع دستی در خانواده وجود نداشته باشد هر اقدامی که انجام شود نتیجه‌ای ندارد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه ما هنوز نمی‌توانیم مصرف درست داشته باشیم، اظهار کرد: تفکری در دهه‌های قبل مبنی بر اینکه چگونه می‌توان از حداقل منابع حداکثر استفاده را کرد وجود داشت که این تفکر به مرور زمان در حال از بین رفتن است. هر موقع توانستیم این تفکر را حفظ کنیم از فقر محیط زیست و دیگر فقرهایی که جامعه به سوی آنها می‌رود نجات خواهیم یافت.

منبع: http://karafarininews.com

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید