خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

محمدرضا سبزعلیپور، رئیس مرکز تجارت جهانی ایران
پیام تبریک سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران بمناسبت روز خبرنگار

محمدرضا سبزعلیپور، رئیس مرکز تجارت جهانی ایران، بمناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار با انتشار پیامی، این روز را به جمیع خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت: متن کامل پیام رئیس مرکز تجارت جهانی ایران به شرح زیر است:

با نام و یاد خدا

هفدهم مرداد، روز پاسداشت از تلاشهای بی وقفه انسانهای آگاهی دهنده ای است که با سلاح قلم خود در کشورمان ایران، سرزمین مردم آگاه و شریف، قدم میزنند.
خبرنگاران از آن رو که حق جو و حق پو میباشند،‌ شایسته تکریم و تحسین اند.
خبرنگاران از آن رو که نماینده و وکیل مردم عزیزمان هستند‌ شایسته تکریم و تحسین میباشند.
در دورانی که مشکلات اقتصادی، روح و روان مردم ایران را آزار داده و هر روز حادثه ای ناگوار در گوشه و کنار دنیا خلق میشود، این اندیشه ورزان و خردگرایان عرصه اطلاع رسانی هستند که با مجاهدتهای بی بدیل خود نقاب از چهره تمامیت خواهان و انحصارطلبان برمیدارند و تا حدودی ادامه زندگی را برای مردم قابل تحمل می نمایند.

خبرنگاران طلايه داران جبهه قلم و انديشه و عامل آگاهی دهنده مردم در لحظات و صحنه ‌هاي سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجايي که بدنبال حقيقت و انعکاس واقعيتها میباشند همواره شايسته تكريم وتحسين اند.
روز خبرنگار بر تمامي مجاهدان عرصه بصيرت و آگاهي كه با پيکار و مبارزه و با سلاح قلم و ايمان خویش براي پايداري اعتقادات و ارزشهاي ديني و اسلامي جامعه و جاودانگي ایران اسلامي در صحنه هاي نبرد سیاسی، اقتصادی و فرهنگي با دشمنان در حال مبارزه اند مبارك و خجسته باد.
روز خبرنگار سالجاری، حال و هوای دیگری دارد زیرا پایان مذاکرات 12 ساله هسته ای و حصول توافقنامه ایران با 1+5 در آستانه همین ماه محقق شده است که باید اعتراف کنیم که این مهم بدون زحمات شبانه روزی خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه در عرصه جهانی بدست نمی آمد که از این بابت نیز باید به این زحمتکشان   یک خسته نباشید جانانه گفت.
درود بر خبرنگارانی که بیطرفانه و فارغ از بحثهای جناحی از جان مایه گذاشته و با انرژی وصف ناپذیر در عرصه خبر تأثیرگذارند و با عملکردی مثبت، برای کار خود ارزش، جایگاه و قیمت بالایی ایجاد کرده اند.
اینجانب نیز بر خود واجب میدانم تا در هفدهمین روز از ماه مرداد1394، ضمن ارج نهادن به تلاشهای اين عزيزان و گراميداشت شهيدان عرصه خبر و رسانه، بعنوان يكي از فعالان عرصه اقتصادي کشور، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشهای خستگي ناپذير خبرنگاران، بويژه خبرنگاران سرویس اقتصادی رسانه ها كه در انعكاس اخبار و دست آوردهاي مرکز تجارت جهانی ايران، سعي فراوان داشته اند، ابراز داشته و دست همه اصحاب قلم را در زير اين خيمه صفا و صداقت براي ادامه همكاريهاي رسانه اي به گرمي بفشارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت اطلاع رسانی، شفاف سازی  و رفع و کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه و مردم شریف ایران موفق و مؤید باشید.
درخاتمه مجدداً از خدمات با ارزش و زحمات خبرنگاران عزیز و بزرگوار تقدير نموده، موفقیت و سلامتی همه سروران گرامی را از درگاه ایزد مننان مسئلت می نمایم./انتهای پیام
 
ایام  به کام
محمدرضا  سبزعلیپور
رئیس مرکز  تجارت جهانی  ایـران
و رئیس شورای سیاستگذاری
 اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی
 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید