خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رئیس اتحادیه چایکاران در گفت‌وگو با فارس:

مطالبات چایکاران پرداخت نشده است
خرید ۶۰ هزار تن برگ سبز چای

رئیس اتحادیه چایکاران با بیان اینکه تاکنون 60 هزار تن برگ سبز چای از کشاورزان خریداری شده، گفت: چایکاران از اردیبهشت تاکنون در انتظار دریافت وجه فروش برگ سبز چای خود به دولت هستند.
ایرج هوسمی رئیس اتحادیه چایکاران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس گفت: دولت بابت خرید تضمینی برگ سبز چای از اردیبهشت ماه تاکنون، مطالبات چایکاران را پرداخت نکرده و کشاورزان همچنان در انتظار دریافت وجه فروش برگ سبز چای خود هستند.

وی با بیان اینکه حتی بخشی از مطالبات چایکاران قبل از اردیبهشت ماه هنوز پرداخت نشده، افزود: اگر چه دولت دچار مشکلات اقتصادی فراوانی است اما این مشکل را نباید کشاورز حل کند.
رئیس اتحادیه چایکاران تصریح کرد: تاکنون از دو چین اول برداشت برگ سبز  بیش از  60 هزار  تن محصول به دست آمده و با دو چین دیگر تا مهر ماه برداشت این محصول پایان می‌یابد.
هوسمی گفت: سال گذشته حدود 120 هزار تن برگ سبز چای از باغات چای برداشت شد.
وی بیان داشت: اگرچه نمی‌توان از میزان برداشت برگ سبز چای، امسال پیش‌بینی داشت، اما با توجه به گرمای شمال کشور نمی‌توان انتظار برداشت برگ زیادی را داشت.
براساس این گزارش: دولت امسال هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک را با قیمت 21 هزار و 800 ریال و هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه دو را به قیمت 12 هزار و 100 ریال خریداری می‌کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید