خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بیشترین فشار بر روی مصرف‌کننده است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه لوازم خانگی برای تولیدکننده و واردکننده به صرفه است تاکید کرد: با توجه به اینکه مصرف کننده با فروشنده در تماس است بنابراین تصور می کند که فروشنده به گرانفروشی اقدام می‌کند چون واحد صنفی در تیررس است و این در حالی است که سود اصلی با تولیدکننده و واردکننده است.

محمد طحان‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: وارد‌کننده، توزیع‌کننده و تولید‌کننده باید شفاف عمل کنند تا در راستای تولید ملی و حمایت از مصرف‌کننده قدم برداشته شود زیرا بیشتر فشار در واردات و تولید به مصرف‌کننده وارد می‌شود.
وی با بیان اینکه مشارکت تولیدکننده داخلی با برندهای معتبر جهانی، موجب افزایش کیفیت محصولات و جلوگیری از قاچاق کالا می‌شود گفت: یکی از تاییدیه‌های اصلی برای واردات کالاها را باید اتحادیه انجام دهد، وارد کننده باید کارشناس و متخصص باشد تا مصرف‌کننده و دولت در این زمینه متضرر نشود.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در عین حال با بیان اینکه در طی سال‌های اخیر همت تولیدکنندگان برای افزایش کیفیت محصولات افزایش چشمگیری یافته تاکید کرد: می‌خواهیم در کنار دولت باشیم و آنها نیز می‌توانند بر روی کار ما نظارت کنند و این حق ماست چون اتحادیه لوازم خانگی به کلیه‌ی مراکز توزیع، تولید و واردات اشراف کامل دارد.
*نباید جلوی واردات کالاهای دارای تکنولوژی روز دنیا گرفته شود
طحان‌پور گفت: با دانش و علم روز نمی‌شود مبارزه کرد و باید روشی در نظر گرفته شود که محصولات با علم روز و مطابق با قوانین کشور تولید شود که این کار باعث جلوگیری از قاچاق لوازم خانگی به کشور نیز خواهد شد.
او با اشاره به این که برخی تولیدات ایرانی قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشورها را دارند افزود: تولیدات داخلی توان تامین نیاز کشور را دارد اما نباید جلوی واردات کالاهای دارای تکنولوژی روز دنیا گرفته شود

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید