خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عبدالرضا مصری
سخنگوی هیأت‌ رئیسه مجلس:

نظام بانکداری ما در خدمت قدرت‌های سیاسی است
منافع ملی جایگاهی در نظام بانکداری ما ندارند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بانکداری ما در خدمت قدرت‌های سیاسی قرار گرفته و در اختیار منافع بانکی و برای منافع ملی و منافع مردم تعریف نشده است.به گزارش  فارس، عبدالرضا مصری در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی  مجلس گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان و خصوصا در جریان مذاکرات هسته‌ای از دو عامل اصلی قدرت،‌قوت و ایستادگی و آزادگی رهبری انقلاب و فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و ایستادگی و ولایی بودن ملت ایران سرچشمه گرفت که این توفیق جای تبریک و تهنیت دارد.سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به مشکلات داخلی کشور در حوزه اقتصادی اظهار داشت:

چرا کشوری که در نظام‌های بزرگ علمی در نظام‌های هسته‌ای در بحث فناوری موشکی در هوافضا، سلول‌های بنیادی، نانو و سایر علوم پیشتاز منطقه و دنیاست در مسائل اقتصادی فشل است. ایراد مسائل اقتصادی ما که عمده مشکل مردم کشور ماست کجاست؟مصری اضافه کرد: چرا ما مرتبا در طی این 35 سال به دنبال معلول می‌‌گردیم چرا دنبال فردی می‌گردیم که ایرادات را به گردن او بیندازیم و او را از سمت خود برداشته و فرد دیگری را جایگزین وی کنیم. تا به کی این رویه باید ادامه داشته باشد. چرا توجه به نظام‌ها و سیستم‌های اقتصادی نداریم؟
وی افزود: توافق هسته‌‌ای چه اجرایی بشود چه نشود به دنیا و آمریکا نشان داد که ملت ایران مردمی بافرهنگ، با تمدن اصیل و با صداقت و استدلال و منطق است و به مردم آمریکا نشان داد که گروه زیادی از نمایندگان پارلمان و سنای آمریکا نماینده مردم آمریکا نبوده و نماینده رژیم صهیونیستی هستند. این چراغ خطری برای مردم آمریکاست البته اگر توجه داشته باشند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید