خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 در چهل و سومین مسابقات بین المللی مهارت برزیل
 در چهل و سومین مسابقات بین المللی مهارت برزیل
جوانان مهارت آموز ایرانی موفق به کسب دو مدال نقره و برنز و 10دیپلم افتخار شدند

 جوانان ایرانی در چهل و سومین مسابقات بین المللی مهارت موفق به کسب مدال نقره در رشته آکواترونیک و مدال برنز در رشته طراحی وب و 10 دیپلم افتخار شدند.به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تیم جوانان مهارت آموز ایرانی شامل 17نفر (16نفر مرد و یک نفر زن) بودند که برای شرکت در چهل و سومین مسابقات بین المللی مهارت، به برزیل اعزام شدند.

رشته هایی که جوانان ایرانی در مسابقات امسال برزیل شرکت کردند شامل مکاترونیک (تیمی دو نفره)، الکترونیک، رباتیک (تیمی دو نفره)، آکواترونیک (تیمی دو نفره)، تهویه و تبرید، جواهرسازی، فناوری اتومبیل، مدیریت شبکه، کاربرد IT در تجارت، طراحی صفحات وب، مهندسی طراحی مکانیک، تاسیسات الکتریکی، جوشکاری و طراحی گرافیک از بود.
مسابقات جهانی مهارت هر دو سال یکبار برگزار می شود. برگزیدگان چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت از بین برگزیدگان چهاردهمین و پانزدهمین مسابقات ملی مهارت انتخاب شده بودند.یادآور می شود، تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران در چهل و دومین دوره مسابقات جهانی مهارت که سال 2013 میلادی در کشور آلمان برگزار شده بود، موفق شد با کسب امتیاز 516.91 در معدل امتیاز تیمی به رتبه چهارم دست یابد و رتبه ایران را نسبت به دوره گذشته دو پله ارتقا دهد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید