خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خبر داد:

ابلاغ قانون معافیت مالیاتی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور به وزارت امور اقتصادی و دارایی توسط رییس جمهور

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از ابلاغ قانون اصلاح مالیات های مستقیم و معافیت موسسات کارآموزی آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسط رییس جمهور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور با اعلام پیگیری های مستمر دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و کانون آموزشگاه های آزاد در به نتیجه رسیدن این قانون، اذعان نمود: این قانون در راستای حمایت و توسعه بخش خصوصی با توجه به ظرفیت های بالای این بخش در ایجاد اشتغال پایدار تصویب و ابلاغ گردید.

وی با اشاره بر حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از موسسات کارآموزی آزاد به عنوان بنگاه های کارآفرینی، اظهار داشت: قوانین و مقررات مالی و مالیاتی باید به گونه ای تدوین می شد که انگیزه لازم جهت فعالیت های کارآفرینی و توسعه  به وجود آید.
مدیرکل استان تهران خواستار ایجاد زیرساخت های لازم در خصوص تسهیل ورود بخش خصوصی به عرصه اشتغال زایی در کشور شد و بیان نمود: در دولت تدبیر و امید در سال جاری با طرح معافیت مالیاتی و افزایش تعاملات و فعالان بخش خصوصی با آموزش مهارت و کاربلدی به جوانان این مرز و بوم در توسعه و آبادانی کشورمان گام های اساسی و جدی برداشته شده است.
حمیدرضا خانپور سرمایه گذاری در راستای توانمندسازی نیروی انسانی، ایجاد زمینه های اشتغال و رونق اقتصادی را بزرگترین سود بخش خصوصی به جوانان کشور عنوان نمود و افزود: بخش خصوصی با فعالیت و سرمایه گذاری در ارائه آموزش های فنی و مهارتی به جوانان علاوه بر سود مادی  از فرار مغزها و نخبگان، موجب فعال شدن و رونق چرخه ی تولید و اقتصاد کشورمان خواهد شد.
به گفته ی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران قانون معافیت مالیاتی موسسات کارآموزی آزاد اسفند ماه 1392 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح و با رأی قاطع و اکثریتی نمایندگان خانه ملت در خصوص اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت و در مرداد ماه سال 1394 توسط رییس جمهور اسلامی ایران به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ گردید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید