خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 وزیر ارتباطات
 وزیر ارتباطات :

ضامن سرمایه‌گذاری MTN هستیم
اپراتور دوم  می تواند در عرصه بین‌المللی و منطقه باشد

 وزیر ارتباطات گفت: دولت سعی کرده که ضامن سرمایه‌گذاری MTN در ایران باشد و از نظر ما هیچگاه تفاوتی بین یک شرکت خارجی فعال در ایران و یک بنگاه کاملا ایرانی نبوده است. ما ضامن سرمایه‌گذاری خارجی هستیم.واعظی خاطرنشان کرد: با فضایی که امروز در عرصه بین‌المللی به وجود آمده ایرانسل می‌تواند محصور به داخل ایران نباشد و از طریق شریکش سهمی در فعالیت‌های منطقه نیز داشته باشد.  به گزارش  تسنیم، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  افزود: حضور ایرانسل در ایران این موضوع را به صورت جدی نشان داد و منجر به رقابت در بازار ارتباطات شد. وی عنوان کرد: ایرانسلی‌ها قطعا به کار خود اعتماد دارند که توانسته‌اند جایگاه این شرکت را به وضعیت حال حاضر برسانند و در واقع باید اینطور بگویم که زمانی یک شرکت موفق خواهد شد که کارمندان و فعالان آن در هر رده شغلی که قرار دارند به خود اعتماد داشته باشند.

وی افزود: در یک سال اخیر بسیار کمک کردیم تا ایرانسل فعالیت‌هایش از کشور خارج شود و بنده از همین جا می‌گویم که از عملکرد ایرانسل و تعامل حرفه‌ای آن با وزارت ارتباطات راضی هستم.

واعظی با ابراز گلایه‌مندی از فرهنگ غلطی که در ارتباط با سرعت بالای اینترنت شکل گرفته، گفت: امروزه ما مشکل اشتغال و بهره‌وری پایین را داریم و قطعا یکی از راه‌های رفع این چالش‌ها این است که فرهنگ غلط سرعت بالای اینترنت را که مربوط به امور تفریحی و تفننی می‌داند اصلاح کنیم زیرا ممکن است از سرعت بالای اینترنت برای سرگرمی هم استفاده شود اما آنچه که در دولت به آن بها می‌دهیم این است که ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشران توسعه و توانمندساز تمامی بخش‌ها است. وی افزود: امروز با فضای بین‌المللی ایجاد شده دریچه تعاملات برای تمامی ایرانیان در همه ابعاد از جمله تکنولوژی باز است و ما خدارا شکر توانستیم حقوق هسته‌ای مردم را به رسمیت به دنیا بشناسانیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید