خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کمیسیون اقتصادی مجلس
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

نمایندگان مجلس مخالف جدی گرانی هستند
 تا پایان سال هیچ‌گونه افزایش قیمتی نباید صورت گیرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن انتقاد از ارائه طرح گرانی 6 درصدی 18 مورد از اقلام اساسی گفت: دولت در این باره باید با مردم شفاف باشد.غلامحسین شیری نماینده مردم هشترود در مجلس  در گفتگو با  فارس، ارزیابی خود را نسبت به طرح افزایش 6 درصدی 18 مورد از اقلام اساسی از سوی دولت اظهار داشت: دولت به مردم قول داده بود که هیچ گونه افزایش قیمتی در سال 94 نداشته باشد لذا مردم نیز مطمئن بوده و برنامه‌ریزی‌هایی به دنبال این اظهارات داشتند.

وی با انتقاد از ارائه چنین طرحی افزود: اگر دولت می‌خواهد در 6 ماهه دوم گرانی برخی از اقلام را در دستور کار داشته باشد باید با مردم شفاف بوده و صریحا اعلام کند چرا که ممکن است گاهی برخی اظهارات از سوی دولت نبوده و از سمت برخی منفعت طلبان مطرح می‌شود و در پی آن گرانی‌های کاذبی به وجود می‌آید.عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید شفاف سازی در این رابطه صورت گیرد تصریح کرد: این طرح اگر برنامه دولت است باید به صورت رسمی و با شفاف سازی ابلاغ شود و صریحا اعلام کنند که ما چنین تصمیمی داریم و یا در غیر این صورت آن‌را تکذیب کرده تا برخی سودجویان گران فروش از این مسئله سوءاستفاده نکنند.
شیری در ادامه این مطلب عنوان کرد: چرا که در پی آن طبقات ضعیف، کارگران و مردم و حقوق بگیران تحت فشار اقتصادی قرار می‌گیرند. وی با اعلام مخالفت از اجرای این طرح تا پایان سال ادامه داد: نباید هیچگونه تغییر قیمتی تا پایان سال جاری به وجود آید و قیمت‌ها ثابت مانده تا تورم بهبود بیابد همچنین آرامشی که در جامعه حاکم است به هم نخورد.
نماینده مردم هشترود در مجلس با بیان اینکه اگر ضرورتی برای اجرای این طرح وجود دارد باید به صورت شفاف در مجلس شورای اسلامی در میان مردم ظاهر شود افزود: مردم باید در جریان کامل مسائلی که به آن‌ها مربوط می‌شود قرار بگیرند.شیری در پاسخ به این سوال که اگر این طرح در مجلس مطرح  شود واکنش چه خواهد بود گفت: من شخصا مخالف جدی هرگونه افزایش قیمت هستم. همچنین برخی نمایندگان این کمیسیون نیز موافق اجرای این طرح نیستند.وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از این توافق باید کالاها ارزان شود تا مردم احساس راحتی و نشاط داشته باشند. اینکه افزایش قیمتی در کالاها صورت بگیرد در مردم حس یاس به وجود می‌آورد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید