خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حمیدرضا خانپور
در انعقاد تفاهم نامه  همکاری آموزشی مطرح شد
توانمند سازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با آموزشهای مهارتی

تفاهم نامه همکاری در راستای کاهش افراد تحت پوشش کمیته امداد فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران منعقد گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، مدیرکل استان تهران توانمندسازی اقشار آسیب پذیر و مددجویان را از اهداف انعقاد این تفاهم نامه خواند و افزود: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده  مهارتی نمودن مددجویان و شرکت آنان در فعالیت های اقتصادی و کسب مشاغل پایدار پس از انعقاد تفاهم نامه توسط مجموعه آموزش فنی و حرفه ای دنبال خواهد شد.

حمیدرضا خانپور با تأکید بر اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، اذعان داشت: امروزه آموزش های مهارتی و مادام العمر در دنیا حرف اول را می زند که باید به نقش و اهمیت آن پی برد و این آموزش ها را در خانواده ها نهادینه کنیم. وی با اشاره به حمایت از تولید ملی و سرمایه‌های ایرانی با اجرای الگوهای بازار محور، بیان داشت: ارائه آموزش های بازارمحور و متناسب با نیاز بازار کار  که به اشتغال مولد و پایدار منتهی می شود جزو برنامه‌ ها و مسئولیت‌ هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است و پس از شناسایی معضلات بیکاری جوانان به این نتیجه رسیدیم که آموزش‌های فنی و حرفه ‌ای در مباحث بازارمحور وآشنایی با الفبای واقعی کار نقش موثر تری در اشتغال پایدار دارد.مدیرکل استان تهران با اعلام این مطلب که آموزش های ارائه شده به مددجویان بر اساس نیازسنجی بازارکار صورت می پذیرد، اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی و آزمون های ادواری و سنجش مهارت، ارائه کدهای استاندارد آموزشی به کمیته امداد جهت استفاده از نظام مبادله اطلاعات، کاهش تعرفه هزینه آموزش ها، معرفی مددجویان مهارت آموخته به کارآفرینان و ارگان های متقاضی نیروی کار، بیمه مسئولیت مدنی در برابر حوادث حین آموزش و ... توسط مجموعه ی آموزش فنی و حرفه ای تهران صورت میپذیرد. خانپور اجرای طرح بازار محور را سبب رشد ارزش افزوده و ارتقاء زنجیره محصول اقتصادی عنوان نمود و گفت: هر کس با عشق، علاقه و انگیزه به سمت مهارت آموزی روی آورد علاوه بر اشتغال بسیاری از نیازهای خود را برآورده سازد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران:
سیاست کمیته امداد مبنی بر توانمندسازی شغلی مددجویان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران استعداد سنجی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و آموزش آنان بر اساس استعداد و علاقه مندی آنان را از برنامه ریزی های شغلی به عمل آمده کمیته امداد عنوان نمود.
محسن ولیئی بر سوق دادن دانش آموزان به سمت کسب مهارت آموزی تأکید نمود و افزود: با بررسی نقاط قوت و ضعف طرح های ارائه شده بر آن شدیم تا مددجویان آموزش ها را به صورت کاربردی و متناسب با نیازبازار کار فرا گیرند.
وی اعتقاد کمیته امداد را یاددهی و آموزش دانست و اظهار داشت: نیازسنجی آموزشی به منظور تعیین نوع و حجم آموزشی، تسهیل در ارائه امکانات قابل استفاده جهت برگزاری دوره های مهارتی، فراهم نمودن زمینه های پژوهش و ارزیابی آموزش های مهارتی در بین جامعه مخاطب با هدف متناسب سازی آموزش ها باز نیاز بازارکار و ... بر عهده ی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران می باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید