خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس سازمان توسعه تجارت
رئیس سازمان توسعه تجارت خبر داد:

تسهیل  صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی
تسریع در استرداد مالیات بر ارزش افزوده کالاهای صادراتی

رئیس سازمان توسعه تجارت تسهیل در صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی را از جمله موارد مصوب ستاد اقتصادی دولت برشمرد و افزود: بر این اساس بانک مرکزی موظف شده به بانک‌های ذیربط ابلاغ کند تا تسهیلات را در اختیار متقاضیان دریافت ضمانت نامه شرکت در مناقصه قرار دهند.ولی‌الله افخمی‌راد در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: آخرین اقداماتی که برای تشویق صادرات انجام شده مصوبه ستاد اقتصادی دولت است که در آن مصوبه مواردی عنوان شده که در صورت اجرایی شدن کمک خوبی به توسعه صادرات خواهد بود و منتظر ابلاغ آن به دستگاه‌های اجرایی هستیم.

افخمی‌راد اظهار کرد: همچنین قرار است از صندوق توسعه ملی مبلغ یک میلیارد دلار اعتبار در اختیار کشورهای هدف صادراتی قرار گیرد که از طریق این اعتبار، آن‌ها اقدام به خرید کالاهای ایرانی کرده یا برای کمک گرفتن از خدمات فنی - مهندسی استفاده کنند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در عین حال بیان کرد: بانک توسعه صادرات نیز ملزم شده حداقل 80 درصد تسهیلات اعم از ارزی و ریالی را صرفاً برای صادرات کالا و خدمات اختصاص دهد که این کمک خوبی برای صادرکنندگان است.
توسعه صادرات باید با مشوق‌های صادراتی همراه باشد؛ مشوق‌هایی که به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر بر اصول خاصی استوار نبوده و به همین دلیل نتوانسته کمکی به توسعه صادرات غیرنفتی کند. در این زمینه رئیس سازمان توسعه تجارت از برنامه‌های ویژه ستاد اقتصادی دولت برای تشویق صادرکنندگان خبر داد که تصویب شده و قرار است به دستگاههای اجرایی ابلاغ شود.
تسریع در استرداد مالیات بر ارزش افزوده کالاهای صادراتی
رئیس سازمان توسعه تجارت، تسریع در استرداد مالیات بر ارزش افزوده کالاهای صادراتی را از دیگر برنامه‌های ستاد اقتصادی دولت عنوان کرد که قرار است این مالیات حداکثر ظرف یک ماه به صادرکنندگان مسترد شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید