خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران:

تجارت و کسب و کار بدون مهارت حرفه ای تولیدات را به نابودی می کشاند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در آیین امضاء تفاهم نامه همکاری با اتحادیه صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران لوازم الکترونیک و الکتروتکنیک تهران گفت: تجارت و کسب و کار بدون مهارت حرفه ای تولیدات را به نابودی می کشاند. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور با تأکید بر این مطلب که رضایتمندی مستمر مشتریان در دستورکار تولیدکنندگان داخلی قرار گیرد، اذعان نمود: تأثیر خدمات پس از فروش را در بالابردن رقابت بین تولیدکنندگان بسیار مهم می باشد و رقابت سالم بین تولید کنندگان افزایش کیفیت محصولات و شکوفایی اقتصاد کشورمان را به همراه دارد. وی با تأکید بر اصل مشتری مداری، خدمات پس از فروش را در 4 بخش خدمات قبل از فروش، خدمات حین فروش، خدمات بعد از فروش و خدمات بدون فروش عنوان نمود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از تعامل بسیار خوب اداره کل با واحد های تولیدی ،صنعتی و خدماتی و فراهم شدن زمینه فعالیت مشترک اعلام کرد ،در اختیار گذاشتن تجهیزات، محصولات به روز خود بسیاری از واحدهای تولیدی و اصناف به مرکزآموزش فنی و حرفه ای جهت آموزش جوانان و ارتقای مهارت شاغلین در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش به مشتریان خبر داد.
وی نیازسنجی مهارتی شاغلین و تهیه و تدوین استانداردهای مهارتی تکمیلی به منظور تأمین، به روز رسانی و ارتقای مهارت نیروی انسانی در اتحادیه صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران لوازم الکترونیک و الکتروتکنیک، استفاده از پتانسیل، امکانات علمی و اجرایی طرفین جهت ارتقاء کیفیت دوره های آموزشی، تدوین سرفصل علمی آموزشی و تولید محتوای درسی و بسته های آموزشی برای دوره های مهارتی و ... را اهداف انعقاد این تفاهم نامه برشمرد. مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خاطر نشان کرد: بررسی و فراهم نمودن زمینه تأیید و تصویب استانداردهای آموزشی، صدور گواهینامه ارتقاء مهارت کارگران و کارشناسان معرفی شده از سوی اتحادیه، صدور گواهی حضور در دوره، همکاری در اجرای آموزش و ارتقای مهارت حرفه ای مربیان و کارشناسان طرفین و توسعه آموزش اخلاق حرفه ای در کار و حمایت از تولید ملی از تعهدات این مجموعه می باشد.وی ارائه آموزش های مهارتی در زمینه افزايش كيفيت، امنيت و سرعت خدمات پس از فروش را موجب بهتر شدن تصوير ذهني مشتريان و بازارهای هدف از خدمات پس از فروش عنوان و اشاره نمود: در این تفاهم نامه مقرر شده است همکاری در زمینه مطالعه، بررسی و شناسایی مهارت ها، شایستگی ها، الگوی آموزشی کسب و کار، فناوری های نوین و پیشرفته و مشاغل جدید در صنف، همکاری در زمینه تدوین استانداردهای آموزشی، همکاری در اجرای آموزش و ارتقای مربیان، همکاری در اجرای آزمون و ... توسط اتحادیه صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران لوازم الکترونیک و الکتروتکنیک صورت پذیرد. شایان ذکر است در آیین انعقاد این تفاهم نامه که در 5 ماده و اعتبار یک ساله منعقد گردید با حضور صادق فیض آبادی رییس هیأت مدیره اتحادیه صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران لوازم الکترونیک و الکتروتکنیک واعضاء هیئت مدیره و حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و جمعی از مسئولین ارشد اداره کار برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید