خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین همایش کسب و کارهای اجتماعی در حوزه سالمندی با رویکرد پوکی استخوان
روز جهانی سالمند میزبان دومین همایش کسب و کارهای اجتماعی در حوزه سالمندی با رویکرد پوکی استخوان

دومین همایش کسب و کارهای اجتماعی در حوزه سالمندی با رویکرد پوکی استخوان روز پنج¬شنبه 9 مهر 94 روز جهانی سالمند توسط موسسه کارآفرینان توسعه هزاره سوم برگزار خواهد شد. کسب و کار اجتماعی به مقوله ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر حل مسائل اجتماعی می پردازد و شهرداری منطقه 2 تهران دبیرخانه شهر دوستدار سالمند از حامیان اصلی این همایش است.

کسب و کار اجتماعی یک کسب و کار خودگردان و پایدار است و سود حاصله از این کسب و کار صرف توسعه آن می شود. سهام-دارانش سود دریافت نمی کنند بلکه سرمایه خود را برای حل مسائل اجتماعی جامعه صرف می کنند و هر زمان بخواهند اصل سرمایه خویش را دریافت می کنند. در این همایش ها که به مقولات بیماری های خاص و جدی دوران سالمندی پرداخته می شود همایش قبلی با رویکرد آلزایمر انجام شد.
سلامت سالمندان از جمله مسائلی است که برای کسب و کار اجتماعی می تواند مورد توجه مسئولان و علاقمندان به کسب و کار و توسعه آن مورد توجه قرار گیرد. پزشکان و متخصصان حوزه سلامت و بویژه سلامت سالمند و سرمایه گذاران حوزه پزشکی می توانند این حوزه را به عنوان یکی از بخش های مهم و جدی برای فعالیت و سرمایه گذاری در نظر داشته باشند.  
انجمن پوکی استخوان، مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از شرکت¬کنندگان این همایش هستند. تهیه سخنرانی های تخصصی در حوزه سالمندی و پوکی استخوان توسط این مجموعه ها انجام خواهد شد.
مخاطبان همایش شامل دانشجویان رشته های پزشکی، توانبخشی، بهداشت محیط و سالمندی، کسب و کار، کارآفرینی، پزشکان، متخصصان، سرمایه گذاران حوزه سلامت و علاقمندان و عموم هستند.
هدف از برگزاری همایش آگاه سازی نسبت به مقوله پوکی استخوان در دوران سالمندی، شناسایی و معرفی فرصت ها و کسب و کارهای حوزه سالمندی و ایجاد شبکه ای برای کسب و کارهای اجتماعی حوزه سالمندی است.
برای ثبت نام و شرکت در همایش به سایت همایش به نشانی: www.sbconf.ir مراجعه کنید و یا با شماره 44695750 تماس بگیرید.



 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید