خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (4 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین همایش بین المللی نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار
دومین همایش بین المللی نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار برگزار شد

دومین همایش بین المللی نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار پس از چهار روز فعالیت، به کار خود پایان داد.
این همایش در سه محور کلی «زن و توسعه»، «کارآفرینی زنان»، «زنان در خانواده و جامعه» با حضور بانوان کارآفرین از سراسر کشور و جمعی از مسؤولان و مدیران برگزار شد.
در این مراسم، خانم ملاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بر بهره‌مندی از توانایی‌ها و ظرفیت ‌های بانوان در تمامی عرصه‌ ها تأکید کرد و اظهار داشت: با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دیگر وزارتخانه ‌ها و دستگاه‌ های اجرایی و دولتی این رویداد و نمایشگاه بزرگ شکل گرفت تا با شناساندن پتانسیل‌ های زنان در این عرصه و در کل جامعه این تجربیات و ظرفیت‌ ها در اختیار نسل جوان و دانشگاهی قرار گیرد تا نگاهی که به شغل و کار در کشور وجود دارد تغییر یابد.

گفتنی است در این همایش محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهین دخت ملاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهور و سهیلا جلودارزاده به عنوان رئیس ستاد برگزاری همایش، سخنرانی کردند.
این همایش و نمایشگاه حاشیه هایی داشت از جمله مدیریت بسیار ضعیف نمایشگاه، عدم هماهنگی مسئولین، بی اخلاقی و بد اخلاقی و رعایت نکردن حقوق شرکت کنندگان درنمایشگاه که به برخی از آن ها اشاره می شود:
•    بسیاری از شرکت کنندگان از حضورشان و وقت و انرژی که گذاشته و هزینه کرده بودند بسیار پشیمان بودند و مسئولین غرفه و سالن ها را بسیار گستاخ و بی ادب خطاب می کردند.
•    بسیاری از غرفه داران را از روز قبل دعوت کرده اما پاسخگوی آن ها نبودند و در روز برگزاری نمایشگاه ساعت ها برای تحویل غرفه معطل مانده بودند و هیچ کارتی صادر نشده بود.
•    به جای غرفه های 24 متری و 18 متری که پول آن ها پرداخت شده بود مکان هایی با 3 تا 6 متر کمتر در نظر گرفته شده بود.
•    خانمی گریه می کرد و می گفت من به عنوان صنعتگر که ده ها نفر برایم کار می کنند در اینجا مورد بی احترامی قرار گرفته و تحقیر شده ام، ای کاش نمی آمدم.
•    خانم دیگری بیان می کرد فقط 800 هزار تومان هزینه کردم و از شیراز به تهران آمدم که مورد بی احترامی قرار بگیرم و هیچ کس جوابگوی من نباشد.
•    فقط غرفه هایی که تحت پوشش وزارتخانه ها یا نهادها بودند از قبل برای شان تدارک دیده بودند.
•    تبلیغات برای غرفه ها نبود.
•    می گویند کلیه کارها اینترنتی است از شیراز آمدیم دیدیم غرفه ما را به یکی از وزارتخانه ها دادند. حالا عذرخواهی که نمی کنند هیچ! خیلی هم بی ادبی کردند.
•    عکس کارت ها را گم کردند، بی نظمی موج می زند، سالن ها غیر مرتبط است.
•    و ...

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید