خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای
 اتاق اصناف و سازمان فنی حرفه‌ای تفاهم‌نامه آموزشی امضا کردند

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اعلام امضای تفاهم نامه مشترک با اصناف گفت: آموزش‌های سازمان فنی و حرفه ای با استاندارهای روز همراه خواهد بود و برای اجرای تفاهمنامه امروز استانداردهای آموزشی تهیه و تدوین می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، کورش پرند امروز در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری آموزشی بین اتاق اصناف ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: در شرایط امروز که بحران های اقتصادی، تحریم ، کمبود نقدینگی و … مانع از به روز کردن تجهیزات بنگاه های اقتصادی است، بهترین شیوه برای ارتقاء بهره وری، توجه به آموزش است.

وی با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه ای با تمام توان در خدمت اصناف خواهد بود، ادامه داد: آموزش های سازمان فنی و حرفه ای با استاندارهای روز همراه خواهد بود و برای اجرای تفاهمنامه امروز استانداردهای آموزشی تهیه و تدوین شود و این سازمان آماده همه نوع همکاری با اتاق اصناف است.
پرند تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به نظام صلاحیت حرفه ای نیاز دارد یعنی نظامی که فرهنگ مدرک گرایی را کمرنگ و فرهنگ مهارت آموزشی را جایگزین می کند.
وی گفت: امروز کسانی که دارای تجربه ، مهارت و گواهینامه مربوطه ، اخلاق حرفه ای و در برخی رشته ها سلامت جسمانی دارند، در مقایسه با سایر فارغ التحصیلان دانشگاهی به سهولت به شغل های مورد نظر خود دست پیدا می کنند.
پرند افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور 7000 مرکز دولتی و 14 هزار آموزشگاه آزاد دارد که با داشتن مربیان مجرب و تجهیزات روز تحت نظارت و ارزیابی سازمان فعالیت می کنند.
وی اظهار کرد: حاصل تلاش سازمان تا کنون 8 راهبرد ، 27 سیاست و 240 برنامه چند ساله برای این سازمان بوده که سند برنامه های راهبردی آن طراحی شده است .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید