خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شاخص بورس ادعای کنترل تورم و رونق اقتصادی را تایید نمی‌کند
شاخص بورس ادعای کنترل تورم و رونق اقتصادی را تایید نمی‌کند

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: زمانی که دولتی ها از رشد منفی تورم و رسیدن به رشد اقتصادی سخن می گویند در عمل بازار سرمایه به عنوان نبض اقتصاد باید این موضوع را تصدیق کند. محسن کرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به این که کنگره آمریکا توافق برجام را رد نکرده است گفت: این موضوع نشان می دهد که یکی از ریسک های اصلی بازار که ریسک سیاسی است از بین رفته اما واکنش معامله گران به این اتفاق منفی و جالب است.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص دلایل واکنش منفی سهامداران به رفع ابهامات سیاسی بورس اذعان داشت: به نظر می رسد در  شرایط کنونی، بازار سرمایه نیاز به حمایت معنوی دارد و زمانی که دولتی ها از رشد منفی تورم و رسیدن به رشد اقتصادی سخن می گویند در عمل بازار سرمایه نیز به عنوان نبض اقتصاد باید این موضوع را تصدیق کند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در حال حاضر بر بازار سرمایه حاکم است نباید منتظر ورود نقدینگی جدید به بازار باشیم و بر این اساس بورس بدون نقدینگی مساوی است با رکود و عدم تامین مالی بنگاهها که این اتفاق بر پیکره اقتصاد کشور ضربه وارد می کند.
این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر این که رکود حاکم بر اقتصاد سودآوری و تولید را در بنگاهها تحت تاثیر قرار داده است گفت: عملکرد ضعیف شرکت ها در گزارشات 3 و 6 ماهه تایید کننده حال بد اقتصاد و تولید در کشور است، در نتیجه نباید انتظار داشت در این شرایط بازار سرمایه با رونق و رشد مواجه شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید