خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر کار
 وزیر کار در معارفه دبیر شورای عالی فضای مجازی:

امروز از کودک ۴ساله تا کهنسالان با فضای مجازی در ارتباط هستند

وزیر کار گفت: امروز مشکل ما دو زیستی شدن در دو جهان متفاوت است به گونه‌ای که از کودک چهارساله تا فرد کهنسال با فضای مجازی در ارتباط هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مراسم معارفه دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه سالهای سال کنار آقای فیروزآبادی به عنوان دبیر جدید این شورا کار کرده و در دولت تدبیر و امید نیز کنار ایشان بوده‌ام اظهار کرد: هنوز ابعاد انقلاب ارتباطات را درک نکرده‌ایم و از این رو وظیفه ایشان سنگین است.

وی عنوان کرد: با بروز فضای مجازی بحث جهانی شدن پیش کشیده شد به گونه‌ای که به مثابه جهان واقعی باید با این مقوله رفتار کنیم و مدیریت آن نیز مانند مدیریت دنیای واقعی است.
وزیر کار افزود: امروز مشکل ما دو زیستی شدن در دو جهان متفاوت است به گونه‌ای که از کودک چهارساله تا فرد کهنسال با فضای مجازی در ارتباط هستند.
وی عنوان کرد: فیروزآبادی در بحران‌های جنگ تحمیلی و فعالیت‌های علیه نظام جمهوری اسلامی به عنوان سروی شاخص ادای وظیفه کرده و حساب پس داده است و از آن رو که تحصیلات ایشان در ارتباط با این حوزه است و با هوش و ذکاوتی که از وی سراغ دارم می‌توانم آینده خوبی را برای دوره پیش روی شورای عالی فضای مجازی متصور باشم.
وی در پایان گفت: از این رو گمان می‌کنم دبیرخانه این شورا در همان سبک و سیاق امروز خود روند کاری‌اش را ادامه دهد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید