خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.25 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جشن بزرگ ولایت  از عید قربان تا عید غدیر خم
جشن بزرگ ولایت  از عید قربان تا عید غدیر خم؛
پارک ارم  میزبان مردم با  برنامه های منحصر به فرد فرهنگی در دهه ولایت است  

 به مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم جشن بزرگ ولایت در مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز به مدت ده روز برپا خواهد بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، محمود احمدی مدیر کل امور فرهنگی بنیاد مستضعفان با اعلام این مطلب در مصاحبه مطبوعاتی ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و ایثارگران و جانبازان ایران اسلامی طی سخنانی به فعالیت های بنیاد مستضعفان در طول این هفته و نیز آغاز دهه ولایت اشاره کرد و گفت: بنیاد به عنوان نهادی انقلابی سعی کرده به سهم خود در دهه ولایت محصولات فرهنگی اش را در غالب شرکت های تحت پوشش و با همکاری شبکه سه صدا و سیما به علاقه مندان و شرکت کنندگان در این جشن ارایه و عرضه کند.

مدیر کل امور فرهنگی بیناد خاطر نشان ساخت : بخش فرهنگی در جامعه ما همواره مظلوم واقع شده و معاونت فرهنگی بنیاد سعی کرده با ارایه برنامه ها ی تدوین شده مفرح و شاد به مناسبت های مختلف به ویژه در اعیاد بزرگ از بخش فرهنگی جامعه حمایت کند . وی در این ارتباط به برنامه ضیافت آسمان که در شب های ماه مبارک رمضان در مجموعه توچال اجرا شده اشاره کرد که به صورت شاد و همراه با معنویت  به خانواده ها ارایه شد .
 
احمدی اظهار داشت: این مراسم  از روز چهارشنبه اول مهر به مدت ده روز از ساعت 21 آغاز و تا 23 ادامه خواهد داشت و در کنار ان  نمایشگاهی با بیش از 40 غرفه برپا شده که ضمن  ارایه  محصولات و خدمات فرهنگی شامل مشاوره مسایل خانواده به ارایه محصولات تحت پوشش بنیاد به صورت قیمت تمام شده و در مواردی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهند .وی اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این جشن بزرگ را بالغ بر 6میلیارد ریال اعلام کرد که در طول برگزاری جشن هزینه خواهد شد . مدیر کل امور فرهنگی بنیاد دعوت از میهمانان ویژه ورزشی – هنری و فرهنگی را در کنار برپایی آموزش های دینی و برگزاری یک مجلس ازدواج  ساده بر اساس تعالیم دینی در هرشب با هدف ترویج ازدواج آسان و برخی برنام های ویژه دیگر اعلام کرد و اظهار داشت در طول برگزاری این جشن برنامه های دینی به منظور ایجاد وحدت ملی و انسجام و اخوت بین برادران و خواهران در نظر گرفته شده است که فضای این جشن را منحصر به فرد خواهد کرد . وی افزود: در طول برگزاری این جشن شرکت کنندگان با خطبه غدیر که بر ولایت حضرت علی (ع) نیز تاکید دارد آشنا خواهد شد .
مدیر عامل شرکت ارم سبز اعلام کرد:
نصب دستگاه های تفریحی جدید در پارک ارم
 در ادامه نشست مطبوعاتی ایرج جهانگیر مدیر عامل شرکت ارم سبز از خرید دو دستگاه بازی به نام های سقوط آزاد و ستاره چرخان در پارک ارم خبر داد و گفت : با دستور اکید ریاست بنیاد مستضعفان مبنی بر ارایه خدمات مطلوبتر با ایمنی بالا و با استاندارد های جهانی به مخاطبان پارک ارم در یک برنامه پنج ساله   عملیات نوسازی دستگاه های شهر بازی انجام خواهد شد و طی آن دستگاه های قدیمی با دستگاه های اروپایی جدید برخودار از اخرین استاندارد های ایمنی جایگزین خواهد شد . در همین راستا بر اساس دستور مهندس سعیدی کیا اردیبهشت ماه سال آینده نخستین دستگاه خریداری شده به بهره برداری خواهد رسید و دستگاه دوم نیز مرداد سال آینده پس از نصب و آزمایشات اولیه مورد بهره برداری قرار می گیرد. جهانگیر اعتبار مورد نیاز برای خرید دو دستگاه را 260میلیارد ریال اعلام کرد که بخشی از آن از منابع داخلی بنیاد و بخشی دیگر از طریق اعتبارات بانکی تامین خواهد شد  وی در انتهای سخنان خود از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت به عمل آورد تا در زمینه خرید و نصب دستگاه های جدید همکاری کرده و سرمایه گذاری کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید