خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آبگیری سد گتوند اشتباه بود
معاون وزیر نیرو :

آبگیری سد گتوند اشتباه بود

معاون وزیر نیرو تصریح کرد: آبگیری سد گتوند اشتباه بود.رحیم میدانی، معاون وزیر نیرو در امور آب در گفتگو با ایسنا، گفت: نظر همه کارشناسان بر این است که آبگیری سد گتوند از همان ابتدا اشتباه بوده و در این مساله تعجیل شده است.میدانی در پاسخ به این سئوال که آیا آبگیری گتوند از ابتدا درست بوده است، تصریح کرد: اگر الان با تجربیاتی که به دست آورده‌ایم به عقب برگردیم باید گفت که این مساله باید این مساله بعد از اجرایی شدن پروژه انتقال آب شور صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: نظر دانشگاه تهران نیز منوط به همین موضوع بود که باید آبگیری بعد از پروژه انتقال آب شور صورت می‌گرفت.معاون وزیر نیرو با اشاره به تعجیل در آبگیری سد گتوند، گفت: باید تمام اجزای پروژه براساس طراحی مشاور اجرا می‌شد و پس از آن آبگیری صورت می‌گرفت.وی درباره راهکارهای احتمالی دور زدن سد تا تخریب سد به ایسنا گفت: این مساله تاکنون مطرح نشده است.میدانی گفته بود که براساس آخرین جلسه شورای عالی آب، قرار بر این شد که راه‌حل دانشگاه تهران مبنی بر مدیریت مخزن سد گتوند به مدت دو ماه مورد بررسی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

معاون وزیر نیرو در پاسخ به سئوال ایسنا مبنی بر آخرین وضعیت تعیین تکلیف سد گتوند گفت: براساس صحبت‌هایی که در شورای عالی آب صورت گرفت، قرار شد که راجع به نظر دانشگاه تهران که مدیریت مخزن است یک اتفاق‌نظر بین دستگاه‌های اجرایی صورت بگیرد. وی ادامه داد: به اعتقاد دانشگاه تهران، مدیریت مخزن می‌تواند مساله‌ی شوری سد گتوند را حل کند و با توجه به این‌که این مساله جنبه‌های اقتصادی را دربرداشت در ردیف اولویت‌های مورد بحث قرار گرفت.معاون وزیر نیرو در امور آب در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون مدیریت مخزن مشکل داشته است؟ گفت: دانشگاه تهران به دلیل این‌که مدیریت مخزن مشکلی نداشته آن را تایید کرده، اما ما معتقدیم که این روش باید بهتر از قبل صورت بگیرد.میدانی در خصوص این مساله که چرا مجلس کار وزارت نیرو را مورد تحقیق و تفحص قرار داده است؟ اظهار کرد: مشکلات آب در کشور برخی نارضایتی‌ها را ایجاد کرده است و ما هم اعتقاد داریم که باید مشکلات در این زمینه بررسی شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید