خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اول رئیس جمهور
معاون اول رئیس جمهور خبر داد:

مشارکت فعال ایران در تامین نیازهای گازی جهان     

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه ایران غنی‌ترین ذخایر گازی جهان را دارد، گفت: ایران آمادگی دارد در دوران پس از تحریم، با در نظرگرفتن ملاحظات زیست محیطی، مشارکتی فعال در تأمین نیازهای گاز جهان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، دکتر اسحاق جهانگیری در ملاقات دکتر محمدحسین عادلی دبیر کل مجمع صادرکنندگان گاز ( اوپک گازی) ، تحولات دو سال اخیر سازمان و ارتقاء جایگاه بین المللی آن را مثبت و قابل تقدیر ارزیابی کرد و افزود: اقدامات این سازمان و به ویژه ابتکارات دبیرخانه در تکمیل مدل جهانی گاز و تدوین چشم انداز بازار تا سال 2040 و نیز تشکیل شورای فنی و اقتصادی، اقداماتی ارزنده و مثبت است.
دکتر جهانگیری اجلاس سران این سازمان را که قرار است دوم آذر امسال در تهران برگزار شود پراهمیت قلمداد کرد و آن را فرصتی برای تبادل نظر در بالاترین سطح در خصوص بازار گاز جهانی برشمرد.

دکتر عادلی دبیر کل ایرانی مجمع صادرکنندگان گاز نیز که در صدر هیأتی برای انجام هماهنگی برگزاری اجلاس سران سازمان در تهران و نیز شرکت در کنگره بین المللی نفت و انرژی به تهران آمده است، گزارشی از فعالیتهای سازمان و نیز بازار جهانی گاز و تحولات آینده­ی آن ارایه کرد.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید