خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حسین خزلی خرازی عضو هیات مدیره بورس کالا
 حسین خزلی:

 دولت ۹۴۰۰ میلیارد تومان برای خرید گندم  پرداخت کرد

خزلی خرازی گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران در سال جاری بالغ بر 94 هزار میلیارد ریال برای خرید‌تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت‌کرد.عضو هیأت مدیره بورس کالا  ضمن اشاره به سیاست های خرید و قیمت تضمینی محصولات کشاورزی از سوی دولت، جزئیات طرح قیمت تضمینی دو محصول کشاورزی در تالار نقره ای بررسی شده است.

به گزارش  فارس، حسین خزلی خرازی عضو هیات مدیره بورس کالا در یادداشتی ضمن بررسی طرح قیمت تضمینی و فرایند کشف قیمت محصولات کشاورزی از طریق این مکانیزم در بورس کالا، مزایا و تبعات آن را اشاره کرده است.
در این یاداشت آمده است: طبق ماده 33 قانون قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع‌طبیعی مصوب 23/04/89 مجلس شورای اسلامی از تاریخ تصویب این قانون، علاوه بر اجرا قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی، در قالب بودجه‌های سالانه و اعتبار مصوب، سیاست قیمت‌تضمینی نیز برقرار می‌شود.تولیدکنندگان محصولات کشاورزی می‌توانند محصولات خود را در بازار بورس تخصصی کالای کشاورزی  عرضه نمایند. در صورت کاهش قیمت بورس نسبت به قیمت تضمینی اعلام‌شده از سوی دولت، مابه‌التفاوت آن توسط دولت به تولیدکنندگان پرداخت می‌شود.

وزارت جهادکشاورزی مکلف است، هر ساله متناسب با شرایط تولید و بازار، محصولات تحت سیاست خرید و قیمت‌تضمینی را انتخاب و اعلام کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید