خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین
 عسگراولادی :

نه تنها از رکود عبور نکردیم، چوب تورم را هم می‌خوریم
 انتشار نامه ۴ وزیر حکایت از اختلاف در کابینه دارد
وعده‌های اقتصادی دولت به اجرای برجام گره خورده است
اگر دولت اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند مشکلات اقتصادی در گرو تحریم نخواهد بود

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه عملکرد تیم اقتصادی دولت ضعیف بوده است، گفت: نه تنها از رکود رد نشده ایم بلکه تورم هم هنوز چوب خودش را به مردم می‌زند.اسدالله عسگر اولادی رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در گفتگو با فارس، با بیان اینکه وعده‌های اقتصادی دولت به اجرای برجام گره خورده است، گفت: اگر برجام اجرا شود وعده‌های اقتصادی دولت هم محقق می‌شود و در غیر این صورت اجرای وعده‌های اقتصادی دولت به مردم سخت خواهد شد.

عسگراولادی با بیان اینکه تا به این لحظه هیچ تحریمی برداشته نشده، خاطرنشان کرد:گفتند از بهمن ماه تحریم‌ها برداشته می‌شود، اما اگر تحریم نفت و بانکی برداشته نشود بهار سختی را در پیش رو خواهیم داشت.رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین خاطرنشان کرد: اگر دولت بتواند اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند، دیگر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در گرو رفع تحریم ها نخواهد بود.وی در ادامه با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت گفت: اگر چه مدیریت سیاسی و عملکرد تیم مذاکره کننده کشورمان خوب بوده است اما تیم اقتصادی دولت ضعیف عمل کرده و نتوانسته خواسته های مردم را محقق کند.عسگراولادی گفت: از شعار دولت تدبیر و امید فقط تدبیرش اجرا شده اما امید مردم هنوز به جایی نرسیده است.
وی در ادامه با اشاره به اظهارات دولتی‌ها در خصوص عبور از رکود گفت: نه تنها از رکود رد نشده ایم بلکه تورم هم هنوز چوب خودش را به مردم می‌زند.عسگراولادی همچنین در خصوص نامه و هشدار چهار وزیر دولت به رئیس جمهور درباره رکود هم گفت: این نامه نباید منتشر می‌شد. باید وزیران با رئیس جمهور جلسه‌ای می‌گذاشتند و موضوع را مطرح می کردند. انتشار نامه حکایت از اختلاف در کابینه دارد و آقای رئیس‌جمهور باید فرصتی را به وزیران بدهد تا در جلسه‌ای این موضوعات را حل کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید