خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رضا رحمانی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس
رییسه کمیسیون صنایع مجلس :

اقتصاد مقاومتی پایان‌بخش بی‌هویتی اقتصاد ایران است

 نماینده تبریز ایده اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را پایانی بر بی‌هویتی اقتصاد کشور دانست و افزود: ورود مقام معظم رهبری به مقوله اقتصاد از طریق ملزم کردن مدیران کشور به یافتن راه‌های پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی به معنای پایان یافتن دوران بی‌هویتی اقتصادی کشور است.  به گزارش ایسنا، رضا رحمانی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با آسیب‌شناسی شرایط جاری اقتصاد کشور، گفت:

بی‌تردید مهمترین مسأله اقتصاد ملی، رکود است. دلایل شکل‌گیری رکود مهم است اما راه‌های برون رفت از آن اهمیت بیشتری دارد. به نظر بنده دولت در اعلام سیاست‌ها و راهبردهای خروج از رکود، یکسال تأخیر داشته است البته سیاست‌های اصولی و درستی را برای کاهش نرخ تورم به اجرا درآورده است.
اقتصاد مقاومتی مدل اقتصادی ایران در دوران پساتحریم است که نیازمند راهبردهای اجرایی‌تر در قالب سیاست‌های اقتصادی خرد است. در مدل اقتصاد مقاومتی از توجه به شرکت‌ها و تولید دانش‌بنیان و قطع وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی تا توجه به ظرفیت‌های بالقوه بخش معدن، توجه به تولید داخل و تقویت صادرات نشان از عزم جدی حاکمیت برای فرماندهی واحد اقتصاد ملی دارد.نماینده مردم تبریز در مجلس، ژاپن و آلمان را دو اقتصاد قدرتمند متکی بر مدل اقتصادی مقاومتی دانست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید