خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


خرید از اولین بلک‌فرایدی ایران با بامیلو
طی48ساعت، بیش از 50 هزار کالا خریداری شد

حراج استثنایی بلک‌فرایدی (Black Friday)  ششم و هفتم آذر برابر با 27 و28 نوامبر هم‌زمان با سایر کشورهای جهان برای نخستین بار توسط بامیلو در ایران برگزار شد و کاربران ایرانی طی 48ساعت بیش از 50 هزار کالا را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کردند.به گزارش روابط‌عمومی بامیلو، سفارش‌های ثبت شده در حراج بلک‌فرایدی بامیلو 15 برابر روزهای عادی بود و طی دو روز بامیلو بیش از هفت میلیون بار بازدید شد. در این حراج کالاهایی که تخفیف خاص داشتند طی چند ثانیه خریداری شدند.

رکورد خرید"20 کالا در ثانیه"در مورد برخی از کالاهای خاص یکی از تجربه‌های خاص بامیلو در این حراج استثنایی بود. بامیلو طی دو روز، حدود هفت میلیون بار بازدید شد که از میان این بازدیدکنندگان حدود 78درصد مرد و 23درصد زن بودند. در ضمن بیش از 38درصد از کاربران  بین  25تا34 سال سن داشتند که بیشترین کاربران علاقمند به حراج بلک‌فرایدی به‌شمار می‌روند.طبق آمار جمع‌آوری شده کاربران شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز بیش از دیگر کاربران خرید کرده‌اند. بیشتر کاربران به‌طور میانگین 17دقیقه در بامیلو توقف داشتند؛ اما روی برخی از محصولات توقف بسیار بیشتر بوده است. جالب است بدانید بیش از پنج هزار نفر قبل از فروش پلی استیشن روی صفحه مورد نظر در انتظار بودند و هرکدام به‎‌‌طور متوسط بیش از 30دقیقه در وب‌سایت بامیلو حضور داشتند.در میان کالاهایی که در بلک‌فرایدی خریداری شده‌اند، پوشاک و محصولات آرایشی و بهداشتی بیشترین تقاضا را داشته است. 45درصد از سفارش‌های بلک‌فرایدی متعلق به پوشاک و 17درصد به لوازم آرایشی، بهداشتی و شخصی تعلق دارد.77درصد از کاربران از طریق کامپیوتر شخصی، 18درصد از طریق گوشی تلفن‌همراه و 5 درصد از طریق تبلت از بلک‌فرایدی بامیلو خرید کرده‌اند و از میان کاربران موبایل، بیشترین سهم متعلق به گوشی‌های سامسونگ، آیفون و هوآوی بوده است. تجربه بلک‌فرایدی در بامیلو همچون دیگر فروشگاه‌های جهان، تجربه موفقیت‌آمیزی بود، رامتین منزهیان، رییس هیئت مدیره شرکت ایده نوین تجارت روماک، مالک بامیلو با اشاره به این موفقیت گفت: «این حراج استثنایی گام موثری برای بامیلو بوده و حتما در سال‌های آینده بسیار بهتر و گسترده‌تر از امسال برگزار خواهد شد و این نوع از فروش به شیوه‌ای نوین در خرده‌فروشی ایران تبدیل خواهد شد.» او ادامه داد: «بامیلو به‌عنوان نخستین فروشگاه در ایران این حراج را به مردم معرفی کرده‌است و این اقدام باعث خواهد شد در سال‌های آینده دیگر فروشگاه‌ها نیز از این روش برای ایجاد امکان خرید بیشتر مردم استفاده کنند.»
درباره بامیلو
مردم ایران مانند تمام مردم دنیا، به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود علاقه‌مند هستند؛ اما بسیاری باور دارند که خرید تعداد زیادی از کالاها، در برخی نقاط کشور، بسیار سخت و یا غیر ممکن است. بسیاری از تأمین‌کنندگان کالا نیز به دلیل پهناور بودن کشور و ناهمگون بودن بافت بازار و هزینه‌های بالای بازاریابی و توزیع، به تمام بازار فروش دسترسی ندارند؛ بامیلو جایی است که این دو گروه را در یک بازار مجازی به هم می‌رساند. وب‌سایتی که از یک طرف به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولات خود را در سراسر کشور بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در بخش فناوری‌اطلاعات و بازاریابی  به فروش برسانند و ازسوی دیگر امکان خرید محصولات متنوع را به قیمت واحد برای همه ایرانیان در هر نقطه از ایران ممکن می‌سازد. برای خرید در بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران به www.bamilo.com مراجعه کنید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید