خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


توسط آموزش فنی و حرفه ای تهران صورت پذیرفت؛
485 نفر از زنان سرپرست خانوار آموزش های مهارتی را کسب نموده اند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از کسب آموزش های مهارتی توسط 485 نفر از زنان سرپرست خانوار در راستای اجرایی نمودن طرح توانمندسازي زنان سرپرست خانوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور توسعه آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار در میان زنان سرپرست خانوار و زنان روستایی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر دانست و اظهار داشت:

ارائه آموزش های مهارتی به زنان سرپرست خانوار  و بانوان روستایی، موجب افزایش نیروی انسانی مطلوب در جامعه می‌شود و با تحقق این امر به اقتصاد خانواده کمک شایانی می گردد.وی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را کارآمدترین راه جهت استقلال مالی این افراد ذکر نمود  و گفت: هدف از توانمندسازي كمك به افراد ضعيف است تا تلاش نمايند بر ضعف هايشان غلبه؛ جنبه هاي مثبت زندگيشان را بهبود بخشيده، مهارت ها و توانايي هايشان را براي كنترل عاقلانه بر زندگي افزايش داده و آن را در عمل پياده نمايند.مدیرکل استان تهران با اشاره به این مطلب که فرزندان زنان سرپرست خانوار نیز با گذشت زمان به دلیل عدم آگاهی مادر و فرزند چرخه معیوبی را طی می‌کنند، یادآور شد: زنان سرپرست خانوار جزو اقشار آسيب پذير به حساب مي آيند، که کسب مهارت های فنی و حرفه ای متناسب با نیاز بازار کار منجر به توانمند شدن، تقویت باور و اعتماد به نفس می شود و می‌توانند سکان زندگی را بر عهده بگیرند و به نحو مطلوب اقتصاد خانواده را مدیریت کنند.
خانپور در ادامه خاطرنشان ساخت: کارآفرینی، فناوری اطلاعات، پرورش گل و گیاه تزیینی، جواهرسازی، میوه کاری، صنایع شیمیایی، پرورش داغم (سبک و سنگین)، صنایع فلزی، صنایع چوب، طراحی و دوخت، صنایع دستی، بافت های داری و غیرداری، زراعت، کاشت صیفی جات، امور مالی و بازرگانی و ... از اولویت های آموزشی بر اساس نیازسنجی می باشد. وی اجرای دوره های آموزشی، صدور گواهینامه حمایت برای کارآموزان دوره های آموزشی پس از قبولی در آزمون سنجش مهارت، همکاری در اجرای آموزش و ارتقاء مهارت حرفه ای مربیان و کارشناسان، برای برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز و ... را به عهده ی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خواند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید