خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

10 میلیون ایرانی پُردرآمد شناسایی شدند.

         وزیر تعاون با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی کم‌درآمد و پُردرآمد تقریباً‌ تکمیل شده،گفت: در این مرحله می‌توان اطلاعات ۱۰میلیون نفر از افراد پُردرآمد کشور را ارائه کرد و الآن در شناسایی از دهک بندی به صدک‌بندی رسیدیم.

به گزارش تسنیم، علی ربیعی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه گفت‌وگوی شبانه شبکه خبر در بیان سیاست‌های اشتغال زایی دولت یازدهم گفت: در حوزه اشتغال نیازمند تغییرات نگرشی هستیم.

       باید فلسفه نگاه به مسائل اقتصادی و اجتماعی تغییر کند تا اشتغال به یک مسئله مهم تبدیل شود،‌ زمانی که سیاست‌های وارداتی در سطح تصمیم‌گیری باشد، و سیاست‌های مصرف در پایین‌ترین سطح جامعه باشد، سیاست‌های اشتغال را تحت تأثیر قرار می‌دهد. وی با بیان اینکه بهبود فضای اشتغال در گروی داشتن جامعه تولیدمحور است گفت: جامعه تولیدمحور خصوصیات خاص خود را دارد. در این جامعه کار و کارگر ارزشمند می‌شود و نیروی کار و کارآفرینی ارزشمند خواهد شد.

       سبک مصرف و زندگی نیازمند تغییرات بنیادی است تا جامعه به یک جامعه اشتغالی تبدیل شود. تمام کشورهای پیشرفته این مسیر‌ها را طی کرده‌اند. ربیعی تعداد بیکاران فعلی را 2.5 میلیون نفر اعلام کرد و افزود: در شرایط فعلی جامعه این تعداد افراد از جمعیت 23میلیونی جامعه کار اعلام آمادگی برای داشتن شغل کرده‌اند. تعداد دیگری از افراد می‌توانند جزو پنجره جمعیتی بازار کار باشند اما به‌دلایلی از این مسیر خارج شده‌اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید