خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مدیرعامل آب منطقه ای تهران:

 شرکت آب و فاضلاب استان 300 میلیارد ریال به ما بدهکار است

مدیرعامل آب منطقه ای تهران از مطالبات 300 میلیارد ریالی از شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد.خسرو ارتقایی گفت: اینک متوسط فروش آب خام از سوی آب منطقه ای تهران به شرکت آب و فاضلاب استان بین 300 تا 500 ریال در هر مترمکعب است و 300 میلیارد ریال از این شرکت طلب داریم. ارتقایی افزود:

قیمت فروش آب خام به شرکت آب و فاضلاب با توجه به تاسیسات قدیمی و جدید موجود، متفاوت است. وی افزود: برای نمونه آب خام تولیدی در سد لار با توجه به سازه های قدیمی آن بین هفت هزار تا هشت هزار ریال در هر مترمکعب به فروش می رسد و این نرخ با قیمت آب تولیدی سد طالقان که هزینه های ساخت سد و 70 کیلومتر انتقال آب از طالقان تا کرج در سال های گذشته به انجام رسیده، متفاوت است. این مقام مسئول ادامه داد: قیمت تمام شده آب برای سدهایی در حال ساخت 10 هزار ریال در هر مترمکعب است اما پیشنهاد این شرکت، افزایش 400 تا 700 ریالی فروش آب خام برای آن دسته از سازه هایی است که از گذشته در کشور ساخته شده بودند. وی درباره آخرین وضع سامانه آبرسانی غرب تهران گفت: انتقال آب از سد امیرکبیر به تهران از 14 سال پیش با ساخت تونلی به طول 30 کیلومتر در دستور کار است. مدیرعامل آب منطقه ای تهران اضافه کرد: مطالعات زیست محیطی این طرح انجام شده است و مصوبه هیات دولت را نیز دارد. به گفته ارتقایی، به این منظور بند انحرافی لازم روی رودخانه کرج کشیده شده و با ساخت تصفیه خانه ششم تهران در سال آینده، عملیات انتقال آب تکمیل می شود.
وی یادآوری کرد: این تونل، حجم تازه ای از آب را منتقل نمی کند، بلکه همان حقابه تهران جابجا خواهد شد.
این مسئول گفت: از مهمترین ضرورت های اجرای این طرح، ورود آب از تراز 1540 متری به تهران است؛ در حالی که اکنون آب از تصفیه خانه های «کن» و «جلالیه» در چند مرحله با پمپاژ به تهران می رسد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید