خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


عضو هیئت رئیسه مجلس :

آموزش های فنی و حرفه ای مصداق بارز علم نافع است
 عدم پایبندی به نظام برنامه ریزی در کشور موجب آسیب جدی می شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران با حضور در همایش استاندارد، تجارت جهانی با رویکرد کارآفرینی و ایجاد اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای را مصداق بارز علم نافع عنوان نمود. به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، مهرداد بذرپاش نظام آموزش مهارت فنی و حرفه ای را بخش مثال زدنی دولتی در امر اشتغال دانست و اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای با ارائه آموزش های مهارت با توانمندسازی افراد موجب ایجاد اشتغال پایدار و کمک به خانواده ها می شود که این امر منفعت همه ی اقشار جامعه را در بر می گیرد.

وی با تأکید بر یکپارچه سازی نظام آموزش مهارتی در کشور، اذعان نمود: راه اندازی سازمان ملی مهارت آموزشی در کشور ایده ی بسیار خوبی جهت سامان دادن به درهم ریختگی آموزش مهارت در دانشکده های علمی و کاربردی، آموزش فنی و حرفه ای و سایر ارگان های آموزشی می باشد.هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عدم پایبندی به نظام برنامه ریزی و برنامه های توسعه ای را یکی از دلایل رشد کم اقتصادی و آسیب جدی به کشور ذکر و تصریح نمود: در سه برنامه های 5 ساله توسعه ای کشور که تدوین شد متوسط تحقق اهداف ما حدوداً 24 درصد بوده است که نشان دهنده عدم پایبندی نسبت به برنامه‌هایی است که تصویب می‌کنیم. عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار واگذاری آموزش های مهارتی به بخش خصوصی و ارائه آموزش های تخصصی سرمایه بر توسط بخش دولتی شد و اعلام داشت: باید دولت به مباحث حاکمیتی و نظارتی و تدوین مقررات و قوانین بپردازد و مجلس شورای اسلامی نیز مشکلات پیش روی واگذاری مراکز به بخش خصوصی و موسسات کارآموزی آزاد را برطرف نماید.  بذرپاش ایجاد زیرساخت های لازم در خصوص تسهیل ورود بخش خصوصی به عرصه اشتغال زایی را موجب شکوفایی اقتصادی در کشور دانست و بیان نمود: با اجرایی شدن طرح معافیت مالیاتی و افزایش تعاملات فعالان بخش خصوصی با آموزش مهارت و کاربلدی به جوانان این مرز و بوم در توسعه و آبادانی کشورمان گام های اساسی و جدی برداشته شده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در پایان سخنان خود از حمایت و پیگیری مجلس شورای اسلامی جهت وضع قوانین و مقررات تسهیل در بیمه تأمین اجتماعی، برنامه ریزی یکپارچه سازی آموزش های مهارتی و تقویت زیرساخت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با قدمت طولانی را خبر داد. بر اساس این گزارش همایش استاندارد،  تجارت جهانی با رویکرد کارآفرینی و ایجاد اشتغال به همت موسسه آموزشی گفتگوی عصر قلم و آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما با حضور جمعی از کارآفرینان، مدیران واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی، مدیران و موسسین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای کشور و ... برگزار شد.
شایان ذکر است در پایان این همایش از جمعی از کارآفرینان مهارتی، واحدهای تولیدی، صنفی و خدماتی و فعال در زمینه آموزش با حضور مهرداد بذر پاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع و نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران تقدیر به عمل آمد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید