خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


علی دیواندری :

راهی جز پیشرفت در بانکداری الکترونیکی نداریم
صنعت بانکداری الکترونیک در خدمت نظارت و کنترل شبکه بانکی است

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها منجر به وقفه 7 ساله در ارتباط شبکه بانکی با دنیا شد، تاکید کرد که صنعت بانکداری کشور راهی جز پیشرفت در بانکداری الکترونیکی ندارد.به گزارش مهر،علی دیواندری  درجمع خبرنگاران با بیان اینکه در جامعه ما روزانه بیش از میلیون‌ها تراکنش الکترونیکی انجام می‌شود که این حجم با استفاده از بستر آی. تی (فناوری اطلاعات) می تواند منجر به ارتقای این حوزه شود، گفت: بستر آی. تی بخش مهمی در ارائه خدمات بانکی است.

وی افزود: نظام بانکی کشور با حجم زیاد تراکنش‌های الکترونیکی، راهی به جز پیشرفت در بانکداری الکترونیکی ندارد، ضمن اینکه همه اتفاقاتی که در فضای آی. تی رخ می دهد، بر بانکداری اثرگذار است.دبیر پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: بانک‌ها با بانکداری الکترونیک، روش‌های نوین کنترل پول های نوین و خدمات نوین را به کار می گیرند.وی با یادآوری اینکه روش‌های سنتی بانکی در بانک‌های مرکزی دنیا دیگر استفاده نمی شود، افزود: بانک‌های مرکزی دنیا با استفاده از صنعت بانکداری الکترونیکی، نظارت و کنترل شبکه بانکی و بازار پول را انجام می دهند.دیواندری با اشاره به برگزاری پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه امسال، گفت: در همایش سالانه نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیکی به دنبال نیازها و معرفی راهبردهای نوین این صنعت در کشور هستیم.

وی افزود: در یک مقطع خاص تاریخی قرار گرفته ایم؛ در این مقطع گشایش‌هایی بعد از دوران تحریم ایجاد می شود، لذا توجه به بانکداری الکترونیک ضروری است.رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به کاستی های شبکه بانکی کشور در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیکی، گفت: رفع تحریم‌های بانکی هم فرصت‌هایی را برای ما فراهم می کند و هم تهدیدهایی به وجود می آورد.دیواندری، افزایش خدمات و ایجاد سیستم‌های نوین و خدمات به روز دنیا به مشتریان را از فرصت‌های رفع تحریم‌ها دانست و تصریح کرد: از طرف دیگر به دلیل وقفه ۶ تا 7 ساله ای که بین شبکه بانکی ما و دنیا اتفاق افتاده، خلاء و فاصله ای به وجود آمده که باید حوزه بانکداری الکترونیکی به آن بپردازد و به سرعت توازن لازم برای برقراری ارتباط با بانک‌های دنیا را ایجاد کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید