خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند برگزار شد

با حضوراساتید برجسته داخلی و خارجی،
دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند برگزار شد
دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند روز چهارشنبه 30/10/94 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار گردید. به گزارش خبر نگار ما، در این کنفرانس اساتید برجسته داخلی و خارجی سخنرانی های به ایراد سخنرانی پرداختند. دکتر محمد آزادی دبیر علمی کنفرانس به طور خلاصه از روند اجرا و برگزاری کنفرانس مطالبی را بیان نمودند.

در ادامه برنامه استاد جرج نجم با عنوان Brand and Communiction, a Love Story! بود که مورد استقبال حضار و همچنین اعضای محترم پانل قرار گرفت که در نهایت با بهره گیری از آگاهی، تداعی برند، کیفیت و وفاداری برند شکل می گیرد. همچنین دکتر ناصحی فر نیز از سخنرانان پانل سوم بودند که بحث بازاریابی خلاق و برندینگ را به زبان بسیار شیوا باز و تحلیل نمودند؛ در نهایت دکتر محمد آزادی با موضوع همسویی استراتژی های برند و کسب وکار به مبحث طراحی استراتژی کسب و کار به شکل برتری رهبری، برتری عملیاتی و صمیمیت مشتری پرداختند. در ادامه مراسم دکتر آسوکومار با عنوان “Brand Promotion” & “Brand Public Relationships” آغاز گردید. وی به تبیین موضوع فوق پرداخته و با ارائه یک آگهی تبلیغاتی سخنان خود را در یک جمله خلاصه نمودند که تبلیغات اگرچه موثر است اما در کشورهای مختلف تأثیرات متفاوتی دارد و در برندینگ می بایست بدون رد و بدل شدن کلامی، منظور رسانده شود.
دکتر جمشید عدالتیان دراین کنفرانس افزود:  زمینه تأثیر ساختار اقتصادی- اجتماعی در برندینگ (بر اساس تئوری خودسازماندهی) مطالبی را ارائه کردند.
در پایان دکتر علی بنیادی نائینی  مطالبی را در زمینه نقش مدیریت تجربه مشتریان در توسعه برند بیان کردند. اگرچه در تکمیل سخنرانی های اصلی دکتر علیرضا مهنام، دکتر حسن رنگریز، دکتر محمدی، دکتر محمد آزادی، دکتر محمد رحیم اسفیدانی، استاد منصور مجدم و دکتر محمد بلوریان تهرانی و برخی دیگر از اساتید این حوزه داشتند اما  دکتر فیروزه قنات آبادی در این کنفرانس حضور نداشتند.در پایان مراسم اختتامیه از برندهای برتر و حامیان کنفرانس با لوح و تندیس های تهیه شده تقدیر شد.  

 

 

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید