خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


همتی :

هدایت منابع بانکها به سمت تولید ملی است
باید کمترین اتکا به واردات از خارج از کشور باشد

مدیرعامل بانک ملی تاکید کرد هدایت منابع بانکها به سمت تولید ملی ضروری است.عبدالناصر همتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: بانکها نقش بی بدیلی در توسعه اقتصادی کشور دارند و پروژه های مهم و اساسی در کشور اجرا می کنند. وی با بیان اینکه بانکها باید با توجه به تاکیدات رهبری در جهت اقتصاد مقاومتی حرکت کنند ، گفت: باید تسهیلات خود را در تولید، کشاورزی ، صنعت و خدمات مطرح کنیم تا بتوانیم منابع عظیمی را که در کشور وجود دارد ،فعال کنیم. همتی با بیان اینکه بانکها باید منابع خود را به سمت پروژه های کوچک، صنایع کوچک و همچنین صنایعی که در بخش کشاورزی وجود دارد ، هدایت کنند ، گفت:

بانکها باید به جای سرمایه گذاری بر روی پروژه های بزرگ فعالیت خود را به سمتی سوق دهند که در ایجاد اشتغال در جامعه نقش پر رنگ تری داشته باشند. مدیر عامل بانک ملی با بیان اینکه ما باید تکیه خود را بر روی درآمدهای نفتی کم کنیم، گفت: باید به سمت اقتصاد صادرات محور و همچنین اقتصادی که کمترین اتکا به وارد از خارج از کشور داشته باشد ، حرکت کنیم. وی افزود : تاکید بر ظرفیت ملی و همچنین افزایش تعاملات بین المللی ، ایجاد خلاقیت و تقویت دانش بنیان در کشور از جمله مواردی است که بانکها می توانند وارد شوند.
همتی با بیان اینکه مشکل اساسی ما در گذشته گسترده نبودن بازار سرمایه بوده است ،گفت: بانکها در گذشته بر روی پروژه های بزرگ فعالیت می کردند که از این به بعد باید بر روی پروژه های کوچک ، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و فعالیتهایی که مربوط به صنایع کوچک و اشتغال است فعالیت کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید