1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


محسن نریمان:

مسکن مهر سال آینده پرونده بسته می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر ۹۰ درصد است و در سال ۹۵ پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد.به گزارش  تسنیم، محسن نریمان در گفتگوی ویژه خبری افزود: از 400 هزار واحد مسکن مهر شهرهای جدید 250 هزار واحد در مرحله نازک کاری است و ساخت 90 هزار واحد در سال 95 پایان می یابد.وی افزود: حدود 60 هزار واحد مسکن مهر نیز متقاضی ندارد.وی گفت: برای شهر جدید هشتگرد و هفت هزار واحد در شهر جدید پرند نیازمند متقاضی مسکن مهر هستیم.

نریمان افزود: در دولت یازدهم 21 مدرسه در پرند ساخته شده است. نریمان افزود: در سال 92 مسکن مهری که به دولت یازدهم واگذار شد 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و 900 هزار واحد تحویل داده شده بود.وی گفت: در آن زمان حدود 80 درصد هزینه های ساخت مسکن مهر با تسهیلات بانکی و بقیه آن آورده مردم بود اما در دولت یازدهم آورده مردم بیشتر شد.نریمان افزود: برخی از طرح های مسکن مهر خودمالکی است و بیشتر واحد هایی که در دولت قبل واگذار شد به این گونه بود.
وی گفت: در طرح های خودمالکی زمین و همه مراحل ساخت را مردم تأمین می کنند و دولت فقط آنها را به بانک معرفی می کند.نریمان افزود: تعاونی های مسکن مهری که در دولت قبل ایجاد شد ناکارآمد بودند و بخشی از آنها وجود خارجی ندارند که اکنون به آنها رجوع شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر