خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


نوبخت در جمع خبرنگاران خبر داد:

آمادگی دولت برای تحویل لایحه بودجه ۹۵ در هفته سوم فروردین
خروج پتروشیمی‌ها از بازار بورس مصوبه دولت نیست

سخنگوی دولت گفت:‌ خروج میعانات گازی و پتروشیمی‌ها از بازار بورس مصوبه دولت نیست.
به گزارش فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شب گذشته با اعضای هیات رئیسه کمیسیون تلفیق جلسه‌ای مشترکی داشتیم گفت: خوشبختانه اعضای کمیسیون تلفیق نظر داشتند که منافع بسیار زیادی وجود دارد که ما اگر بودجه را بتوانیم قبل از شروع سال 95 به تصویب برسانیم راهکارهای مختلفی را می‌توانیم در این جهت ارائه دهیم. از این رو قرار شد نمایندگان با هیأت رئیسه مجلس هماهنگی داشته باشند و پس از برگزاری انتخابات در هفتم اسفند ماه نظر قطعی خود را به ما اعلام کنند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم از روز دهم و یازدهم اسفندماه با کمیسیون تلفیق جلسه‌ای را برگزار کرده و پس از آن هم در جلسه علنی مجلس روند بررسی بودجه 95 آغاز شود.
سخنگوی دولت تصریح کرد: اگر مجلس شورای اسلامی بتواند تا هفته سوم اسفند بودجه سال 95 را به تصویب برساند ما می‌توانیم همه پرداخت‌هایی را که برای آخر فروردین در نظر گرفتیم با ارقام و اعدادی که در بودجه 95 پیش‌بینی شده پرداخت کنیم.
نوبخت گفت:‌با توجه به اینکه دولت افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان را با مبنای جدیدی در نظر گرفته امیدواریم که اگر بودجه در مجلس در هفته سوم فروردین به تصویب رسید ما این کار را به سرانجام برسانیم و این مبالغ را پرداخت کنیم.
وی ادامه داد: برای کشور خوب نیست که در دوران پساتحریم با توجه به اینکه فعالان غیردولتی هم انتظار دارند که علائم لازم را برای نخستین سال برنامه ششم و ابتدای سال 95 از نظر اقتصادی مشاهده کنند. دولت نمی‌تواند دو سه ماه کشور را متوقف کند تا بودجه به تصویب برسد.
سخنگوی دولت گفت: ‌نمایندگان مجلس ان‌شاءالله پس از انتخابات تلاش بیشتری را برای تصویب بودجه انجام خواهند داد تا بتوانیم از ابتدای شروع سال لایحه بودجه سال 95 را داشته باشیم.
نوبخت درباره خارج شدن پتروشیمی و میعانات گازی از بازار بورس گفت: خروج پتروشیمی‌ها و میعانات گازی از بازار بورس جزء مصوبات دولت نیست و دولت در این باره تصمیمی اتخاذ نکرده است.
سخنگوی دولت تأکید کرد: اگر لازم باشد جلسه ویژه‌ای را درباره بودجه و برنامه ششم در نظر خواهیم گرفت که توضیحات آن را به طور کامل تشریح کنیم.
وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور گسترده مردم بزرگترین سرمایه ما محسوب می شود و انتظار داریم که به مانند سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند.
نوبخت درباره برخی حواشی پیش آمده درباره قطع سخنان رئیس‌جمهور از سوی رسانه ملی گفت: قطعا سازمان صدا و سیما باید طبق قوانین نسبت به پخش صحبت‌های سران سه قوه وارد عمل شود. از این رو ما انتظار داریم رسانه ملی این موضوع را رعایت کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید