خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اول رییس‌جمهور:

اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در دستورکار است

دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان خاتم، با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد تولید داخلی آسیب ببیند، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در دستور کار ما است با اطمینان می‌توان گفت سال آینده از نظر اقتصادی سال خوبی است. وی ضمن قدردانی از بانک‌پاسارگاد به دلیل این اقدام ارزشمند گفت: سفر به قم به معنای واقعی یک سفر کاری بود و علاوه بر افتتاح پروژه‌های‌ مهم، جلساتی با استاندار و مسئولان جهت حل مشکلات شهر خواهیم داشت. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد اسحاق جهانگیری گفت: : امروز دو کار مهم از جمله آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها شروع شده و حدود ۵ هزار میلیارد تومان از منابع به روشی اندیشیده شد تا بتوانیم آبی با کیفیت مطلوب را در اختیار هموطنان قرار دهیم و حدود ۳۳ میلیون نفر از جمعیت کشور در این طرح از آب مطلوب برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اثر برجام در حال به نتیجه رسیدن است و خیلی منابع کشور آزاد می‌شود و فکر می‌کنیم از نظر اقتصادی روز‌های خوبی پیش روی کشور است؛ هم از جهت سرمایه‌گذاری و هم از نظر تولید و اشتغال. دکتر جهانگیری تصریح کرد: فکر می‌کنم سال آینده از نظر اقتصادی سال خوبی است و سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه‌های مختلف در کشور افزایش یافته و منابع خارجی به سمت کشور سوق داده می‌شود. وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای ایران، افزود: خیلی‌ها علاقمند به سرمایه‌گذاری و کار در ایران هستند زیرا این کشور از موقعیت و استعداد خوبی برخوردار است. معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: به علاقمندان به تولید در داخل و آنان که تصور می‌کنند تولید داخلی ممکن است فراموش شود، اطمینان خواهم داد مدیرانی که هم اکنون در کشور حضور دارند، مدافع اصلی تولید ملی هستند.
در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان 1000 تخت‌خوابی خاتم در شهر مقدس قم، با سرمایه‌گذاری بانک‌پاسارگاد، در تاریخ 20 بهمن 1394، همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی و با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور، دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار و مسئولان استان قم، دکتر قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، جمعی از علما و مسئولان محلی و مدیران ارشد بانک‌پاسارگاد برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید