خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 بلومبرگ :

اولین محموله نفتی ایران به مقصد اروپا بارگیری شد

ایران با بارگیری اولین محموله نفتی خود به بازار اروپا پس از لغو تحریم ها این سیگنال را به بازار جهانی نفت ارسال کرد که مازاد عرضه بیشتری در راه خواهد بود.به گزارش تسنیم به نقل از بلومبرگ،یک مقام وزارت نفت ایران گفت، یک تانکر نفتی شرکت توتال فرانسه، در بندر خارگ بارگیری شده و نفتکش های دیگر اجاره شده از سوی شرکت های چینی و اسپانیانیی قرار است اواخر روز یکشنبه به بنادر ایران برسند.

این مقام ایرانی افزود، نفتکش اجاره شده توسط یک شرکت روسی هنوز به سواحل ایران نرسیده است. منبع مذکور نام شرکت هایی که 3 نفتکش دیگر را برای خرید نفت از ایران اجاره کرده اند افشا نکرد.  توتال از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرده است.ایران بعد از لغو تحریم ها تلاش دارد سهم از دست رفته خود از بازار نفت را باز پس بگیرد و تولید و صادرات نفت خود در سال جاری میلادی را به میزان یک میلیون بشکه در روز افزایش دهد. ایران قراردادهایی برای فروش نفت با شرکت های توتال و هلنیک پترولیوم امضا کرده است. قیمت نفت از ابتدای امسال تاکنون 11 درصد کاهش یاتفه که بخشی از آن ناشی از پیش بینی افزایش عرضه بوده است.
رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفته، ایران در حال برنامه ریزی ارسال 3 نفتکش نفت با ظرفیت 4 میلیون بشکه به اروپاست که 2 میلیون بشکه آن به شرکت توتال و مابقی به شرکت های مختلف اسپانیایی و روسی تحویل داده خواهد شد.بر اساس گزارش های رسانه ای، شرکت های توتال فرانسه، کامپانیا اسپانولا دی پترولوس اسپانیا و لوک اویل روسیه محموله هایی را برای بارگیری از بندر خارگ و ارسال به بنادر اروپایی رزرو کرده اند. این محموله ها شامل یک نفتکش بسیار بزرگ، یک تانکر با ظرفیت 2 میلیون بشکه و 2 نفتکش کوچکتر سوئزماکس با ظرفیت حدود یک میلیون بشکه هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید