خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


وزیر نفت خبر داد:

آزادسازی تجهیزات توقیف شده ایران توسط زیمنس آلمان

وزیر نفت از رفع توقیف و آزادسازی ۳۰ دستگاه کمپرسور فازهای پارس جنوبی توسط شرکت زیمنس آلمان خبر داد.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن زنگنه وزیر نفت، در دیدار با یو کازر، مدیرعامل زیمنس به سابقه یک قرن همکاری ایران و شرکت آلمانی اشاره کرد و با بیان این که این همکاری در وزارت نیرو و بخش برق بیشتر بوده و در وزارت نفت نیز این همکاری در درازمدت ادامه پیدا کرده است، افزود: در وزارت نفت این همکاری در قالب ساخت توربو کمپرسورهای بخش گاز شروع شد و تعداد زیادی کمپرسور در ایران ساخته شد.

وی با بیان این که ایران هم اکنون قدرت مهمی در منطقه در ساخت توربوکمپرسورانتقال گاز محسوب می شود به مشکلات دوران تحریم اشاره کرد و گفت: در این دوران بسیاری از توربینها و کمپرسورهای ما برای پارس جنوبی، ایران ال ان جی و ستاره خلیج فارس توقیف شد.
زنگنه تعداد کمپرسورهای توقیف شده ساخته شده برای پارس جنوبی را بیش از ٣٠ دستگاه عنوان کرد و گفت: ایران در مورد این شرکت به آینده نگاه می کند و این شرکت قول داد که در حمل کمپرسورها و توربینها و همچنین برای راه اندازی هرچه سریعتر آنها کمک کند.
وی سپس به برنامه همکاری با این شرکت در پساتحریم اشاره کرد و افزود: این شرکت می تواند با همکاری و مشارکت با شرکتهای داخلی به تولید محصولات مشترک اقدام کرده و آن را با برند خود به بازارهای منطقه صادر کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر