خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رئیس کل بیمه مرکزی:

در صنعت بیمه اطلاعات پنهانی نداریم

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: آنچه که در سیستم سنهاب انجام شده است شفاف سازی است وکسی نمی تواند ادعا کند در صنعت بیمه اطلاعات پنهانی وجود دارد.امین تصریح کرد: آنچه در اقتصاد ایران و دنیا اتفاق می افتد این است که بنگاه‌ها نقش اساسی در اقتصاد کشور ایفا می‌کنند و مجموع تراکنش‌هایی که هر بنگاه اقتصادی در عملیات روزانه انجام می دهد در حرفه‌های مختلف بسیار گسترده و متنوع است.

به گزارش ایسنا، محمدابراهیم امین در جمع حسابرسان صنعت بیمه کشور افزود: به دلیل تعدد بنگاه‌ها و تعدد این تراکنش‌ها و معاملات،کنترل‌ها و نظارت‌ها باید به سمت‌وسویی برود که مسئولین کشور و مردم از جریان صحیح، روشن و شفاف بنگاه‌های اقتصادی اطمینان خاطر پیدا کنند، زیرا میلیون‌ها نفر سهام این بنگاه‌ها را خریداری کرده و زندگی میلیون‌ها نفر به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به این بنگاه‌ها وابسته است. بنابراین وظیفه حاکمیت این است که از جریان درست و صحیح این فعالیت‌ها مطابق با استانداردها، موازین و معیارهای جهانی به خصوص در زمینه مالی و حسابرسی اطمینان حاصل کند.امین با بیان اینکه سالانه ۴۵ میلیون بیمه‌نامه به فروش می رسد، با طرح این سوال که ۴۵ میلیون نفر با چه اطمینانی نسبت به خریداری بیمه نامه اقدام می‌کنند؟ گفت: عده‌ای تحت تاثیر تبلیغات، عده‌ای به علت نزدیکی به محل سکونت و عده‌ای هم ممکن است با بررسی معتبر بودن شرکت بیمه اقدام به خرید می کنند ولی عموم مردم چنین اطلاعاتی ندارند.
وی اظهار کرد: متاسفانه به علت تحریم در سال های اخیر شرکت های بیمه نه رنکینگ شده اند و نه ریتینگ دارند و مردم به اتکای نظارت دولت و حاکمیت، با بنگاه های اقتصادی معامله می کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید