خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


تلاش سایپا برای ورود به ناوگان تاکسیرانی

گروه خودروسازی سایپا با امضای تفاهم نامه ای با سازمان تاکسیرانی شهر تهران درصدد است تا خودروهای تیبا و آریو را وارد ناوگان تاکسیرانی تهران کند، این درحالی است که به گفته مدیرعامل سایپا برای ورود تیبا به ناوگان تاکسیرانی همچنان مانع وجود دارد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سایپا در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور میثم مظفر مدیرعامل تاکسیرانی شهر تهران برگزار شد، کاهش سختگیری ها برای ورود خودروها به ناوگان تاکسیرانی را خواستار شد و گفت: قوانین و مقررات سختگیرانه باید هرچه سریعتر کاهش یابد تا تاکسیرانی بتواند ناوگان خود را بازسازی و نوسازی کنند. سعید مدنی تصریح کرد: خودروی تیبا از جمله دغدغه های ما برای ورود به شبکه تاکسیرانی تهران است که این تفاهم نامه برای آن است که دغدغه ورود تیبا به این شبکه حل شود.

وی سپس با بیان اینکه بخشی از خودروهای صادراتی سایپا در کشورهای هدف به عنوان تاکسی مورد استفاده قرار دارد، اظهار داشت: ما جزء خودروسازانی به شمار می آییم که در داخل مغضوب و در خارج از کشور محبوب هستیم. مدیرعامل سایپا همچنین این نکته را یادآور شد که خودروسازی سایپا دارای تنوع محصول بسیار بالایی است و تقریبا همه رنج خودروها را تولید می کند، ضمن اینکه ظرفیت تولید ما بیش از 950 هزار دستگاه در سال است. مدنی سپس به برنامه افزایش تولید سایپا در سال آینده اشاره کرد و گفت: روند افزایش تولید تیبا در دستور کار قرار دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید