خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


در جلسه هیأت نظارت استان تهران مصوب شد:

ارتقاء دانش مربیان بخش خصوصی در مراکز دولتی

در نشست تخصصی دوایر اجرایی معاونت اداری و پشتیبانی آموزش فنی و حرفه ای استان تهران بر بهره گیری از خرد جمعی در راستای حل چالش های موجود تأکید شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان تهران، مدیرکل استان تهران با تأکید بر بالابردن کیفیت آموزش در موسسات کارآموزی آزاد، اذعان نمود: بر اساس پیشنهاد کانون انجمن ای صنفی آموزشگاه های آزاد استان تهران در سه ماه اول سال 1395 به شهریه موسسات کارآموزی آزاد 12 درصد اضافه می شود و ارائه آموزش ها با کیفیت مطلوب، استفاده از تجهیزات مناسب، کسب رتبه ی ممتاز در اعتبارسنجی آموزشگاه ها و ... از مولفه های اصلی تعیین شهریه موسسات کارآموزی آزاد در 9 ماه پایانی سال 1395 می باشد.

مجید طهرانیان از واگذاری سهمیه بندی تسهیلات موسسات کارآموزی آزاداستان تهران به کانون انجمن های صنفی خبر داد و افزود: لازم است مباحث مربوط به صنوف به انجمن های صنفی مربوطه واگذار شود و اگر حسن اعتماد دولت را برآورده سازند اختیارات بیشتری به انجمن های صنفی واگذار می شود.وی انجمن های صنفی را یاوران بخش دولتی و موسسات کارآموزی آزاد دانست و گفت: افزایش اختیارات به انجمن ها باعث هویت بخشی به تشکل ها و حضور همه جانبه آنان در تمامی عرصه ها می گردد و با افزایش مشارکت آنان از حضور فعالشان بهره مند می گردیم. مدیرکل استان تهران با اعلام آمادگی در خصوص ارتقاء دانش مربیان بخش خصوصی با همکاری دولت، خاطرنشان ساخت: باید دانش مربیان در بخش مهارت و توانمندی همگام با استاندارد های بین المللی ارتقاء یافته تا موجبات تربیت نیروی انسانی ماهر جهت توسعه اقتصادی کشور فراهم شود.به گفته ی طهرانیان برگزاری همایش ها و سمینارها و استفاده از لوگوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران بر اساس سیاست و رویکردی جدیدی صورت می پذیرد که متعاقباً دستورالعمل آن ارائه خواهد شد.
لازم به توضیح است در این جلسه تعداد 32 پرونده آموزشگاه های آزاد و گزارش‌های تنظیمی توسط روحانی رئیس موسسات کارآموزی آزاد استان مطرح و بررسی لازم صورت گرفت و در نهایت حسب مورد، تصمیمات مقتضی اعضای هیأت نظارت استان تهران اتخاذ شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید