خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مدیرعامل بیمه ایران:

آزادی زندانیان پرونده بیمه توسعه در شب عید

مدیرعامل بیمه ایران از آزادی زندانیان پرونده بیمه توسعه در شب عید خبر داد.به گزارش مهر، سید عباس حسینی در نشستی خبری که در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، ضریب نفوذ بیمه در دنیا را ۶.۲ و در ایران ۱.۹ اعلام کرد و افزود: طی ۱۰ ماهه ابتدای امسال بیمه ایران ۱۵ میلیون فقره بیمه‌نامه صادر کرده و ۷۶۰۰ میلیارد تومان مجموع درآمدهای این شرکت با رشد ۱۰ درصدی بوده است.

مدیرعامل بیمه ایران، متوسط سرانه مبلغ بیمه در استان تهران به عنوان بالاترین مبلغ سرانه را ۲۲۵ هزار تومان و در سیستان و بلوچستان به عنوان کمترین میزان متوسط سرانه را ۳۵ هزار تومان ذکر و تصریح کرد: در ۱۰ ماهه ابتدایی امسال ۴۸۰۰ میلیارد تومان خسارت با رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته پرداخت شده است.حسینی گفت: بیمه ایران ۴۰ درصد صنعت بیمه کشور را مدیریت می‌کند. وی در مورد آخرین وضعیت پرداخت خسارت‌ زیان‌دیدگان پرونده بیمه توسعه، گفت: از اواخر سال ۹۳ مقرر شد بیمه ایران اموال و دارایی‌های بیمه توسعه را برای پرداخت خسارت‌ها در اختیار بگیرد و این پرونده را مدیریت و زیان‌ها را پرداخت کند. این پرونده عملاً به سال ۹۴ کشیده شد بر این اساس بیمه مرکزی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در اختیار بیمه ایران برای پرداخت خسارت‌ها قرار داد.
مدیرعامل بیمه ایران، یکی از پرونده‌های سخت که می‌توانست برای صنعت بیمه کشور بحران‌زده و چالش‌برانگیز باشد را پرونده بیمه توسعه دانست و گفت: بر این اساس املاک بیمه توسعه شناسایی شد و حدود ۱۶۰ میلیارد تومان از املاک این شرکت به بیمه ایران منتقل شد تا خسارت‌ها پرداخت شود و در نهایت حدود ۳۸۰ میلیارد تومان در این پرونده توسط بیمه مرکزی و بیمه ایران تامین مالی شد.حسینی با اعلام اینکه یکی، دو هفته پایانی سال برای پرداخت خسارت زیان‌دیدگان، منابع آزادسازی و پرداخت خواهد شد، خاطرنشان کرد: بر این اساس زندانیان پرونده بیمه توسعه در شب عید آزاد می‌شوند.
وی درباره آخرین وضعیت پرداخت غرامت‌های زیان‌دیدگان حادثه منا، گفت: قرارداد بیمه حجاج متعلق به بیمه ایران بود؛ بنابراین از روز اول پرداخت خسارت‌ها در دستور کار قرار گرفت. این پرونده به لحاظ ملی بودن اهمیت داشت، بنابراین ۵۵ میلیون تومان غرامت در فاز اول به خانواده‌های شهدا پرداخت شد.
 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید