خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


واعظی با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه:

روی منافع و اشتراک‌هایمان سرمایه‌گذاری کردیم

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در انتخابات هفت اسفند بر روی منافع و اشتراک‌هایمان میان جناح اصلاح‌طلب و اصولگرایان معتدل بر روی حزب اعتدال توسعه سرمایه‌گذاری کردیم.
به گزارش ایسنا،محمود واعظی امروز در نشست هم اندیشی برگزیدگان مرحله اول و نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم که در راستای گام دوم ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان برگزار شده بود با تبریک به منتخبان اظهار کرد: شرایط تاریخی داریم. تحولات تاریخی همواره در جهان وجود داشته است اگر تاریخ سیاسی جهان را مشاهده کنیم متوجه این تحولات می شویم. در کشور ما هم مثل همه جهان شرایط تاریخی وجود دارد که نظم آن دوره را تغییر می‌دهد.
وی ادامه داد: عملکرد دولت نهم و دهم باعث شد در داخل کشور در میان اصولگرایان در میان اصلاح‌طلبان و هم‌چنین در مطالبات مردم تغییر کند. آنچه که اتفاق افتاد تبلورش در انتخابات سال 1392 مشخص شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مردم در انتخابات 1392 یک نظم جدیدی در سیاست ایجاد کردند. آن‌ها رای دادند تا کشور به نوع دیگری اداره شود. آن‌ها از تفرقه خسته شده بودند بنابراین به شعاری رای دادند که مبنایش حضور شایستگان و اتحاد بود آن‌ها متوجه شدند که به نوعی کشور را می‌شود فراجناحی اداره کرد.
وی تصریح کرد: به نظر بنده ما شاهدیم در کشور برخی اصرار دارند که همان نظم گذشته اجرا شود. این در حالی است که بعد از فروپاشی شوروی و پایان جنگ سرد شاهدیم که حتی کشورهایی زندگی شان در تنازع میان شرق و غرب تعریف می‌شد به منافع اشتراکی و سرمایه‌گذاری مشترک روی آوردند. ما هم در داخل ایران به این نتیجه رسیده ایم که باید روی منافع و اشتراک‌هایمان سرمایه‌گذاری کنیم.
واعظی هم‌چنین تصریح کرد: در حزب اعتدال و توسعه به این نتیجه رسیدیم که با توجه به آگاه بودنمان به ضرورت سرمایه‌گذاری مشترک و اینکه دیگران می‌خواهند این انتخابات جور دیگری رقم بخورد دیدیم تنها راه حل این است که معتدلین در نظم جدید دور هم قرار بگیریم.
این دور هم جمع شدن سه ضلع داشت. اعتدال و توسعه، اصلاح‌طلبان معتدل و اصولگرایان معتدل. بر این اساس چارچوب‌های فعالیت خودمان را مشخص کردیم. نتیجه اش این شد که یک عقلانیت در مقابل رد صلاحیت‌ها شکل گرفت.
وی خاطرنشان کرد: شورای اصلاح‌طلبان و حزب اعتدال با سه نماینده خود که سرجمع می‌شدند شش نفر جلسات مشترکی را برقرار کردند. از طرف دیگر ما به عنوان حزب اعتدال و توسعه با اصولگرایان معتدل هم جلساتی برقرار کردیم به ذهنمان رسید که یک اسم واحد داشته باشیم که لیست امید توسط بزرگان تائید شد.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه باید انسجاممان را حفظ کنیم گفت: اگر بعد از به دست آوردن این توفیق به دنبال یارکشی در مجلس باشیم بازنده هستیم. بر این اساس از دوستان خواهش می کنم که انسجاممان را حفظ کنیم. نه دولت ونه احزاب به دنبال دخالت در امور مجلس نیستند چرا که اگر دخالتی انجام شود وضعیتی چون گذشته نخواهیم داشت. امیدوارم ما با تعامل وهمکاری حافظ وحدت خود باشیم.
در ادامه این نشست بهروز نعمتی یکی از منتخبین مردم از حوزه تهران گفت: به دنبال اجرایی کردن برجام دو هستیم. مطالبه مردم از ما هم همین است. هشت سال ندانم کاری وضعیت بدی برای مردم رقم زد. باید عقلانیت را به مجلس بازگردانیم. با شعاری که دادیم بحث اشتغال را باید رونق ببخشیم.
هم‌چنین در بخش دیگری از این نشست زرآبادی یکی دیگر از منتخبین مردم در حوزه قزوین گفت: انتخابات اخیر نشان داد اعتماد به رای مردم و استفاده از ظرفیت های قانونی میتواند مهمترین شاخصه دموکراسی یعنی انتخاب درست را در یک جامعه محقق کند. ما در جهت مردم سالاری دینی عمل خواهیم کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید