خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


ارتقایی خبر داد:

وجود هزار حلقه چاه غیرمجاز در شهر تهران
 طلب ۴۰ میلیارد تومانی از آبفای تهران بابت فروش آب
بودجه تعادل بخشی نرسید
یك هزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران مسدود شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه تهران، با بیان اینکه در شهر تهران هزار حلقه چاه غیرمجاز آب غیرشرب وجود دارد، گفت: قیمت فروش آب به شرکت آبفای تهران در سال ۹۵ افزایش نمی‌یابد، هر چند معتقدیم قیمت آب باید معقول‌ شود.به گزارش  فارس، خسرو ارتقایی با بیان این مطلب در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه میزان آب فروخته‌شده و تولیدشده در شهر تهران چه میزان است، گفت: تهران سالانه یک میلیارد و 100 میلیون مترمکعب مصرف آب دارد که 750 میلیون مترمکعب در شرایط نرمال از سدها و 350 میلیون مترمکعب از چاه‌ها تأمین می‌شود، بنابراین در سال 94 بالغ بر 750 میلیون مترمکعب آب خام به شرکت آب و فاضلاب استان تهران فروخته شد.

وی افزود: متوسط قیمت فروش آب خام از سدها به آبفای تهران هر مترمکعب، 35 تا 40 تومان است، بنابراین در سال 94 علی‌رغم تمام مشکلات مالی، قیمت آب خام ثابت باقی ماند. با این تصمیم که 100 میلیارد تومان از مطالبات سال‌های گذشته شرکت آب منطقه‌ای از بابت فروش آب، به این شرکت پرداخت شود.

ارتقایی ادامه داد: در حال حاضر شرکت آب منطقه تهران بابت فروش آب خام به شرکت آب و فاضلاب استان تهران، 40 میلیارد تومان از این شرکت طلب دارد. بنابراین باید اذعان کنیم که شرکت آب منطقه‌ای از بودجه دولتی کمک نمی‌گیرد، تا بتواند این بودجه‌ها را صرف هزینه‌های جاری کند. پس باید قیمت فروش آب خام معقول شود تا بتوانیم از منابع خود نیز در تعمیر و نگهداری طرح‌های خود برای بالا بردن کیفیت خدمات استفاده کنیم.وی در پاسخ به این سوال که آیا در سال 95 قیمت فروش آب خام افزایش خواهد یافت یا خیر، گفت: فعلا تصمیمی در این باره گرفته نشده است، اما امیدواریم قیمت فروش آب خام معقول شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید