خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 قاضی‌پور :

کشور را بدون دست کردن در جیب مردم بگردانیم
 بودجه ۹۵ تورمی است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به افزایش پول نزد دولت و از بین رفتن پول میان مردم اشاره کرد و گفت: ما باید یاد بگیریم که کشور را بدون دست کردن در جیب مردم بگردانیم.به گزارش تسنیم «پویا»، نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه در جلسه بررسی لایحه بودجه 95 کل کشور، در مخالفت با کلیات این بودجه، گفت: ما براساس سوگندی که یاد کردیم باید به فکر مردم باشیم و طوری از این بودجه استفاده کنیم که در نهایت در اختیار مردم قرار گیرد؛ این مردمی که این‌گونه در انتخابات مجلس کوشیدند و حضور پیدا کردند، روا نیست که این‌گونه با آنها رفتار شود.

وی ادامه داد: بودجه باید در اقتصاد مقاومتی، اشتغال، قدرت خرید مردم، خرید کالای ملی و ... استفاده شود؛ ما باید یاد بگیریم که کشور را بدون دست کردن در جیب مردم بگردانیم.نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی باید همانند پیامبر(ص) و امام علی(ع) کم بخوریم و کم مصرف کنیم، گفت: باید نشانه‌های اقتصاد مقاومتی را در کشور آشکار سازیم تا بتوانیم با استفاده از این فرصت کشور را بسازیم.

قاضی‌پور با بیان اینکه باید همواره به اقتصاد مقاومتی فکر کنیم، متذکر شد: من در بودجه سال 95 نتوانستم آن را در تولیدکنندگان کشور پیدا کنم و مسئولان باید جواب این سوال بنده را بدهند.وی یادآور شد: بودجه سال 95 بودجه تورمی است، دولت و مجلس خواهان افزایش سطح معیشتی و راحتی مردم نیستند، به عنوان مثال آیا کارگران با حقوق 800 هزار تومان در ماه می‌توانند زندگی کنند؟ این میزان حقوق به معنای مرگ خانواده یک کارگر است.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با طرح این سئوال که ما در بودجه 95 از چه راهی می‌خواهیم قیمت‌ها و تورم را کنترل کنیم؟ به افزایش حجم پول در سال 95 اشاره و خاطرنشان کرد: بودجه فعلی و افزایش حجم پول به افزایش پول نزد دولت و بدبختی مردم می‌انجامد.قاضی‌پور ادامه داد: آیا این رواست که ما در پایان کار به حقوق‌مان برسیم و مردم حقوقی دریافت نکنند.
وی با تاکید بر اینکه در بودجه سال 95 توسعه کشور و اقتصاد مقاومتی آشکار نخواهد شد و به کاهش قدرت خرید مردم خواهد انجامید، گفت: در سال‌های اخیر رهبر انقلاب اسلامی بارها حمایت از تولید ملی را یادآور شدند که در بودجه سال 95 این موضوع دیده نمی‌شود؛ ضمن اینکه این بودجه در مقابل زندگی کشاورزان، کارگران و حقوق بگیران دولت قرار می‌گیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید