خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


قائم مقام وزیر راه:

200 هزار واحد مسکن مهر منتظر خدمات زیربنایی است

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت : تامین نشدن خدمات زیربنایی از علل کند بودن واگذاری واحدهای مسکن مهر است.
احمد اصغری مهرابادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداو سیما گفت : با دستور معاون اول رئیس جمهور جلساتی با نمایندگانی از وزارت نیرو ، استان ها و مدیران تشکیل دادیم و اعتبارات مورد نیاز را 5600 میلیارد تومان براورد کردیم که 30 درصد آن تامین شده است. وی افزود : 200 هزار واحد آماده شده است اما به علت فقر خدمات زیر بنایی آماده تحویل و اسکان آن فراهم نیست به طوری که در برخی شهرها برخی افراد که 4-3 درصد پول واریز کردند ، انصراف دادند.

اصغری مهرابادی گفت: 118 هزار واحد مسکن تعاونی و هم سه جانبه و 12 هزار واحد هم خود مالکی ( زمین مالک و تسهیلات دولت ) وجود دارد.مهرآبادی تاکید کرد: پارسال در استان تهران در شهرهای بالای 50 هزار نفر، 50 هزار واحد واگذار کردیم و در شهرهای جدید در شهر پرند 2 نوبت افتتاح داشتیم و هر نوبت 8 هزار واحد بوده یعنی 16 هزار واحد واگذار شده است در شهر جدید اندیشه دو هزار و 800 واحد افتتاح شده است ، در پردیس قرار بود 4500 واحد واگذار شود که تحقق نیافت و اردیبهشت واگذار می شود. وی ادامه داد: پارسال به جز پردیس در اندیشه و پرند مسکن مهر واگذار کردیم. اصغری مهرابادی افزود : از مجموع 2 میلیون و 215 هزار واحد که بانک های عامل تسهیلات دادند تا به امروز یک میلیون و 894 هزار واحد به اتمام رسیده است و روند ساخت 120 هزار واحد هم عادی است.

مهرابادی تاکید کرد: یک سری از واحدهای باقی مانده شامل واحدهای فاقد متقاضی است که باید مشتری پیدا کنیم و بخشی هم طرح هایی است که پرونده هایشان به هر علتی در مراجع قضایی تحت رسیدگی و مطرح است که از رئیس قوه قضائیه درخواست کردیم شرایط ویژه ای در نظر گرفته شود و ایشان هم به اقای اژه ای دستور داده است و از ما تعداد این واحدها را درخواست کردند. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر افزود: با امضای وزیر راه و شهرسازی فهرست طرح های مشکل دار به آقای اژه ای می رسد تا رسیدگی شود و امیدواریم بخش عمده ای از مسکن مهر را امسال واگذار کنیم. مهرابادی افزود: طرح های فاقد مشکل بلامعارض امسال به اتمام خواهد رسید.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید