خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


تهرانیان اعلام کرد:

سطح بندی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در سال جاری

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در بازدید از مرکز شهید چمران و در نشست با مربیان، کارشناسان و کارکنان این مرکز  از سطح بندی مراکز آموزشی این استان در سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، مجید تهرانیان با اعلام این مطلب که احکام مربیان حق التدریس تا شش ماه آینده صادر خواهد شد، بیان داشت:  تأمین معیشت کارکنان به عنوان بزرگترین دغدغه سازمان است و در سال جاری خدمت رسانی و اقدامات را با نگاه منفعت کارآموز و مربی انجام می دهیم. وی با تأکید بر واگذاری خدمات آموزشی به بخش خصوصی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای، اذعان نمود: نگاه جدید سازمان، نگاه کیفیت بخشی به آموزش های فنی و حرفه ای می باشد و بخش دولتی در زمینه هایی سرمایه گذاری می نماید که بخش خصوصی توان ورود به آن عرصه را نداشته باشد.

مشاور موسسات کارآموزی آزاد کشور از سطح بندی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری خبر داد و تصریح نمود: مراکز آموزشی به سه سطح تقسیم می شوند که ارائه آموزش های مهارتی، تجهیز و به روز نمودن کارگاه ها در سطح یک به عهده بخش دولتی، در سطح دو بخشی به عهده بخش دولتی و بخشی به عهده بخش خصوصی و در سطح سه خدمات آموزشی به بخش خصوصی واگذار می شود. طهرانیان از مرکز شهید چمران به عنوان بهترین نقطه هدف سازمان در ارائه آموزش های مهارتی نام برد و اظهار داشت: ما به دنبال ارتقاء جایگاه گواهینامه های مهارت در کشور می باشیم و این امر مستلزم همکاری، عزم و همفکری تمامی کارکنان می باشد. وی با ابراز خرسندی از اشتیاق کارآموزان مرکز به کسب مهارت، گفت: ایده های بسیار خوبی از سوی همکاران مطرح شد که سعی بر محقق شدن آن می باشد ولیکن باید همکاران در نظربگیرند که در نظام دولتی برخی از این ایده ها  با توجه به محدودیتها قابلیت اجرایی نخواهند داشت.مشاور یاست سازمان در موسسات کارآموزی آزاد کشور با نظرسنجی در خصوص برگزاری مسابقه «حرفه‌ای‌ها» که در گروه اقتصاد و جامعه شبکه پنج به منظور معرفی قهرمانان مهارت‌های حرفه‌ای کشور تولید شده است، گفت: شرکت‌کنندگان این مسابقه برگزیدگان مسابقات ملی مهارت هستند که بعد از نمایش توانایی‌های مهارتی در مسابقات ملی مهارت، این بار در استودیوی مسابقه «حرفه‌ای‌ها» به سوالات مرتبط با حرفه‌ها پاسخ می‌دهند.
طهرانیان اعتباربخشی و گسترش برخی اختیارات مدیران و روسای مراکز، هم برای کارکنان و هم برای سازمان مثمر ثمر دانست و گفت: واگذاری اختیارات در صورت همکاری، همفکری و تعامل بیش از پیش روسای ستادی، مراکز و همکاران در راستای پیشبرد سیاست های سازمان صورت می پذیرد.
شایان ذکر است در پایان این نشست نماینده مربیان مرکز به بیان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات پرداخت و از کارشناسان شانزدهمین مسابقات ملی مهارت مرکز شهید چمران با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران تقدیر به عمل آمد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید