خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


نخستین محموله شمش صادراتی فولادکاوه جنوب کیش به کشور اردن ارسال می شود

 شرکت فولاد کاوه جنوب کیش پس از گذشت دو ماه از آغاز تولید مستمر خود، با ارسال محموله 20 هزار تنی محصول شمش بیلت، نخستین تجربه صادراتی خود را به مقصد اردن رقم زد و توانست در سال اقدام و عمل، جزو نخستین عاملان تحقق اقدام عملی کشور محسوب شود . به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، علی دهاقین، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این زمینه توضیح داد : نخستین محموله شمش (بیلت) شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با استاندارد BS4446 به میزان 20 هزار تن به مقصد کشور اردن در حال بارگیری است و این اقدام عملی در راستای اقتصاد مقاومتی تنها دو ماه پس از تولید مستمر این شرکت رخ داده است .

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان تلاشگر این شرکت در راستای افزایش تولید  ، خبر از افزایش پیشنهادهای خرید از شمال آفریقا،ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس داد و تصریح کرد: این محموله 20 هزارتنی به صورت قرارداد C&F منعقد شده که در نوع خودش قابل توجه است. وی ضمن قدر دانی از حمایت های موثر مسوولان بنیاد مستضعفان در راستای حمایت ازاولین صادرات شمش این شرکت افزود : کلیه مراحل حمل از کارخانه و تحویل تا عرشه کشتی توسط پرسنل بازرگانی فولاد کاوه انجام شده است.وی در ادامه اذعان داشت: شرکت های فولادی تمایل دارند که صادرات خود را به صورت FOB انجام بدهند، اما نخستین قرارداد صادراتی این شرکت در مقصد تحویل خریدار خواهد شد. همچنین پس از دو سال کاهش قیمت، بازار افزایش قیمت را تجربه کرده و در این راستا اهتمام شرکت به حضور مستمر در بازارهای صادراتی و تحویل  کالا در زمان مقرر به خریدار می باشد. مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به تلاش این شرکت برای حضور دائمی در بازارهای صادراتی اشاره کرد و افزود: در سال پیش رو 70درصد از برنامه تولید که معادل 40 هزار تن شمش در ماه می باشد، به کشورهای مختلف صادر خواهد شد این علاوه بر صادرات آهن اسفنجی است که هم اکنون در حال انجام است.
 
مهندس دهاقین از رویکرد جدید فروش شرکت نیز خبرداد و تصریح کرد: در گذشته محصولات بعضاً به صورت تحویل درب کارخانه یا به صورت ریالی انجام می شده است که با رویکرد جدید، اقلام صادراتی به صورت FOB و C&F به فروش می رسد که سودی بیشتری برای شرکت به همراه خواهد داشت.وی در پایان، نخستین محموله شمش بلیت صادراتی را دارای مقطع 130 در 130 عنوان کرد و افزود: این مجموعه با بهره وری از آخرین تکنولوژی روز دنیا دارای قابلیت تولید شمش هایی با مقاطع 150 در 180،150 در 180 و 200 در 200 با استاندارهای مورد قبول، خصوصاً تولید شمش های آلیاژی می باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید