1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 هشدار جلال‌پور به دولت:

 بیکاری و رکود امنیت را تهدید می‌کند

رئیس اتاق بازرگانی ایران هشدار داد، معضلات اقتصادی مانند بیکاری، رکود و بدهی‌های دولت به بخش خصوصی می‌تواند امنیت کشور را خدشه‌دار کند.به گزارش تسنیم، محسن جلال‌پور در اولین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در سال جاری اظهار کرد: در سال گذشته از رکود عبور نکردیم و دولت به‌دلیل افت قیمت نفت فشارهای جدی بر بخش خصوصی وارد کرد. همچنین بدهی‌های دولت به بخش خصوصی پرداخت نشد.

وی افزود: اما در این سال باز شدن عرصه‌های بین‌المللی انگیزه و امید را برای بخش خصوصی به‌همراه داشت و از طرفی ما از بزرگترین مزیت و دارایی یعنی امنیت در منطقه‌ای که درگیر جنگ و ناامنی و فروپاشی‌ دولت‌ها و تروریسم است نیز برخوردار بودیم.رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: این امنیت بالا می‌تواند توسط مسائل اقتصادی مانند افزایش بیکاران، رکود و بدهی‌های فراوان دولت به بخش خصوصی دچار خدشه شود و این وضعیت از سال 94 به سال 95 منتقل شده است.جلال‌پور با بیان اینکه ایران در شرایط منطقه‌ای از امنیت بالایی برخوردار است و مهمترین سرمایه کشور به حساب می‌آید، گفت: مسائل اقتصادی مانند بیکاری و افزایش رکود می‌تواند به این مهم خدشه وارد کند.

وی با اعلام "با نگرانی جدیدی در خصوص رقابت‌های جناحی و ورود تنش‌های سیاسی به مسائل کسب و کار و اقتصاد روبه‌رو هستیم" تصریح کرد: فضای شکننده کسب و کار طاقت تحمل تنش‌های سیاسی را ندارد. سیاستمدارانی که به منافع ملی و معیشت مردم پایبند هستند باید از وارد ساختن رقابت‌های سیاسی به عرصه اقتصاد بپرهیزند.رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: سیاسی‌بازی در فضای اقتصاد می‌تواند امنیت ملی را به خطر بیندازد. همچنین سیاه‌نمایی‌ها سبب کاهش جاذبه سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود.جلال‌پور با تذکر اینکه اقتصاد ایران نیازمند ثبات و امنیت و از همه مهمتر آرامش و ایجاد امید و انگیزه است، گفت: نگرانی دیگر من عدم اهمیت مسئولین کشور به توسعه بخش خصوصی است و باید اذعان داشت که مدیران بخش خصوصی به بلوغ لازم رسیده‌اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر